חובבות טיפוח איכותי ומתכננות לטוס לחו"ל בקרוב? כדאי שתדעו שג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משיקים את מתחם היופי Beauty in a Capsule וחושפים בלעדית את מכשיר HydraTest המהפכני מבית אליזבת' ארדן.

Elizabeth Arden at JR Duty free Beauty in a capsule
Elizabeth Arden at JR Duty free
Beauty in a capsule

על המותג: אליזבת' ארדן החלה את דרכה בשנת 1910 בשדרה החמישית בניו יורק. כבר מראשית הדרך יצרה מוצרי איפור לצד מוצרי טיפוח איכותיים, אחד מהם הוא ה-Eight hour cream שסקרתי בבלוג בעבר שהפך להיות אחד מהבסט סלרים של המותג. לאליזבת' ארדן מוצרי טיפוח נוספים ומיוחדים המוגנים בפטנט, כשאחד המפורסמים בהם הוא קפסולות הסרמידים המכילים חומרים פעילים שמעודדים התחדשות של תאי העור ומסייעים לטיפול בסימני הזמן.

אליזבת ארדן במתחם יופי מיוחד בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי Beauty in a Capsule
אליזבת ארדן במתחם יופי מיוחד בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי Beauty in a Capsule

במהלך כל חודש מאי תוכלו להגיע למתחם היופי המיוחד שהוקם בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בשם Beauty in a capsule ולקבל במתנה כמוסות סרום סרמיד לחידוש הנעורים של העור לשימוש יומי. ברכישת שני מוצרי אליזבת ארדן (כשאחד מהם מסדרות האנטי-אייג'ינג של המותג), תקבלו  תיק טיפוח במתנה עם דוגמיות מוצרים מהסדרות Prevage ו- Ceramide.

שירות חינם של סריקת עור בעזרת מוצר חדשני שפיתחו באליזבת ארדן שנקרא HydraTest
שירות חינם של סריקת עור בעזרת מוצר חדשני שפיתחו באליזבת ארדן שנקרא HydraTest

בנוסף יציעו במתחם שירות חינם של סריקת עור בעזרת מוצר חדשני שפיתחו באליזבת ארדן שנקרא HydraTest – זהו סורק עור המבצע ניתוח חכם של העור תוך שניות ומודד את רמת הלחות, רמת השומן בעור וגמישותו וזאת כחלק ממגמת המותג בחיפוש אחר הגורמים החיוניים, המעצימים את המראה הצעיר של העור ושאיפה לספק את צרכי מכלול היופי של האישה הפעלתנית.

HydraTest של אליזבת ארדן
HydraTest של אליזבת ארדן

HydraTest מושתת על טכנולוגיית BIA  -Bioelectrical Impedence Analysis – אנליזה ביו-אלקטרלית, אותה טכנולוגיה אמינה, שעליה מבוסס ציוד גדול יותר המשמש ברפואה ובתעשיית היופי, כדי להבטיח מידע מדויק על עורך. המכשיר תוכנן באופן המבטיח שימוש קל ונוח. כל שיש לעשות הוא להצמיד את המכשיר לאזור הרצוי לבדיקה, והתוצאות תוצגנה תוך שניות/ בהתאם לתוצאות, ייערך ניתוח עור חכם, ויותאם ללקוחות משטר טיפוח המותאם אישית.

*המתחם והשירות יוצעו ללקוחות הדיוטי פרי במהלך כל חודש מאי.

פוסטים נוספים בנושא ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

 

 

תגובות פייסבוק

תגובות

השאירי תגובה