מותג הקוסמטיקה “Kylie Cosmetics” של קיילי ג’נר Kylie Jenner נחת בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון וזכה להשקה מהממת ודוכן בעיצוב מושקע שאי אפשר להתעלם ממנו. הגעתי לאירוע לפני כמה ימים כדי להספיק ולתעד את העמדה שעוררה תשומת לב והתלהבות רבה מצד לקוחות החנות.
קיילי ג’נר בת ה-25 נחשבת לאחת מאושיות הרשת בעלות ההשפעה החזקה בעולם, וכיום עם יותר מ-365 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא התפרסמה לראשונה בסדרת הריאליטי סביב משפחת קרדשיאן כאחות הקטנה מצד האמא של האחיות קרדשיאן, וכבר בסדרה זכתה להערצה גדולה והתבססה כאלילת נוער. מאוחר יותר כיכבה גם בתוכנית המשך “החיים על פי קיילי” המתמקדת בחייה, בסדרות טלוויזיה נוספות ובוידאו קליפים והפכה לדמות סנסציונית בהוליווד ובמדורי הרכילות. קיילי גם דיגמנה, הופיעה על שערי מגזינים והנחתה מספר אירועי שטיח אדום גדולים.

את מותג הקוסמטיקה Kylie Cosmetics השיקה לראשונה קיילי ג’נר כשהיתה בת 17 בלבד, תחילה עם ליין שפתונים בלבד הכולל קיט שפתיים שבו גוון העפרון תואם לשפתון. הקיטים הללו הפכו להצלחה מסחררת וגרמו לקריסת האתר ביום ההשקה.
קיילי בשונה ממותגי ביוטי גדולים פנתה ישירות לקהל העוקבים שלה ברשתות החברתיות ופיתחה מוצרים שיתאימו לדור שלה ולטרנדים העכשוויים. את כל אחד מהמוצרים שהשיקה דאגה להדגים עליה בשלל הפקות מושקעות וססגוניות שהפכו לויראליות. כיום המיתוג שלה נשאר ורדרד וצעיר, אך פונה ומותאם לכל הקהלים, החל מנערות צעירות ועד לנשים בנות גילה של כריס ג’נר, אמה של קיילי בת ה-66 שמשמשת כיו”ר החברה ומככבת לא מעט בסרטוני ההדגמה של המוצרים.

עם הזמן התווספו לליין האיפור סמקים, ברונזרים, הילייטרים, מוצרי גבות ואיפור עיניים וגם ליין טיפוח בשם “Kylie Skin” שמוצריו מוגדרים כ-“Cruelty Free” – לא נוסו על בעלי חיים, וגם נטולי גלוטן ופראבנים. החל משנת 2019 המותג הצטרף למותגי בית Coty כחלק מהשאיפה שלו להיות מותג בינלאומי שנגיש לכלל הנשים בעולם.
בסרטון המצורף קיילי מציגה את משרדי החברה בלוס אנג’לס ומספרת על הקונספט של המותג והבחירות העיצוביות שלה.
מבחר המוצרים שתוכלו לרכוש בדיוטי פרי כעת במחירים ללא מע”מ


קיט השפתיים עדיין נחשב לבסט סלר ובדיוטי פרי תוכלו לרכוש אותו במחיר משתלם של 25$ בלבד ולבחור את הגוון המתאים והאהוב עליכן ביותר, ויש גם אפשרות כמובן לרכוש את השפתונים והעפרונות בנפרד. אגב, לפני כשנה כל מוצרי השפתיים של קיילי עברו שינוי פורמולה ומארזים והפכו גם הם ל-“Cruelty Free”.
בנוסף תוכלו למצוא את הגלוסים “Kylie High Gloss” בגוונים יפיפיים ועכשווים ובמרקמים עשירים המעניקים ברק וצבע רב מימדיים. הגוון שהכי תפס את עיניי ונכנס לרשימת הויש ליטס שלי הוא ה-“Damn Gina” בגוון ורדרד-כתמתם דואוכרומי משגע.
מוצרי איפור נוספים:
היילייטר במרקם ג’ל פודרה במגוון גוונים (24$), ברונזר פודרה בגימור מאט קטיפתי לקונטור או חימום הפנים (18$), סמקים במבחר גוונים (18$) ופודרה שקופה בתפזורת קלילה לנטרול הלחות ולהגנה על עמידות האיפור, זמינה ב 6 גוונים טבעיים (24$).
בנוסף עפרונות עיניים עמידים (12$) בגווני מאט ושימר, עפרונות גבות וגם היילייטר בסטיק דק שניתן למרוח מתחת לקשת הגבה כדי להוסיף מימד וזוהר (17$).
בקטגוריית מוצרי הטיפוח של קיילי ג’נר תמצאו מי פנים בניחוח וניל ללא אלכוהול לניקוי והכנת העור לאיפור (23$), פילינג פנים עדין המבוסס על אגוזי מלך ותמציות פירות (23$), קרם לחות קליל ויומיומי שפותח לכל סוגי העור (25$), מסכת לחות המשמשת גם כקרם לילה (33$) וסרום ויטמין C המעניק לחות ומסייע להבהיר ולשפר את מרקם העור (25$).

כמו כן במהלך השבועות הקרובים צפויים להגיע מוצרים נוספים לעמדה. ניתן להיכנס בכל עת לאתר הדיוטי פרי ולהתעדכן במלאי המתחדש של המותג.
*בשיתוף ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי