היילייטר

סקירת מוצרי בנפיט והקיט The Pretty Committee kit

שתפו את הפוסט:

בחודש אוקטובר שהיה חודש יום ההולדת שלי התפנקתי בהמון רכישות חדשות! חלקן בזכות חברה יקרה אחרת שדאגה להביא איתה מארה”ב כמעט את כל הויש ליסט שהזמנתי וחלקן פה בארץ. התלבטתי אם להתחיל בפוסט התחדשויות או בפוסט סקירה אך מאחר שנעדרתי די הרבה זמן החלטתי לדלג על פוסט התחדשויות ופשוט להתחיל לצלם ולהתנסות ולפרסם פוסט מקיף יותר על כל מוצר.

אז נתחיל עם הקיט של חברת בנפיט, קיט שנקנה עבורי ב Sephora :

הקיט של בנפיט

The pretty committee

the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות
קיט מדליק של בנפיט
Benefit – The Pretty Committee kit


כבר הרבה זמן שאני רוצה להתנסות במוצרי בנפיט ואני שמחה שהצלחתי להניח את ידיי על הקיט הזה סוף סוף כי הוא מאגד בתוכו כמה מוצרים במחיר משתלם.

קצת רקע על בנפיט למי שלא מכירה (מתוך האתר הרשמי של החברה): בנפיט (Benefit) זהו מותג אמריקאי שהוקם על ידי שתי אחיות תאומות בשם ג’ין וג’יין פורד לפני למעלה משני עשורים. המותג החל לפעול כחנות בוטיק קטנה בסן פרנסיסקו. שתי האחיות, דוגמניות ומאפרות במקצוען שאפו ליצור ליין יוצא דופן של מוצרים בעלי אופי יצירתי וכייפי על מנת לפתור דילמות איפור שונות. העסק תפס תאוצה ופופולאריות עם הזמן בקרב אמני איפור, דראג קווינס, סלבס וכוכבי רוק. ובשנים האחרונות הצטרפו שתי נשים נוספות : ביתה של ג’ין ואחייניתה של ג’יין וכך הן הפכו לארבע נשים שמנהלות את העסק (!) בנפיט מזוהה עם האריזות הכיפיות ויוצאות הדופן, שמות ציניים ומצחיקים ומוצרים מלהיבים שונים עם קריצה וחוש הומור. אחד המוצרים הכי מפורסמים ובולטים שלהם שעוד לא בדקתי הוא הפריימר מצמצם הנקבוביות The Porefessional. הם ידועים גם בסמקים שלהם, שאחד מהם סקרתי כאן ה Bella Bamba, ברונזר Hoola הפופולארי וההילייטרים הנוזליים שעל אחד מהם ה High beam מהם אדבר כאן גם.

the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות
פירוט תכולת הקיט של בנפיט
Benefit – The Pretty Committee kit<b
r />משמאל לימין: Bella Bamba, High Beam, Stay Don’t Stary, Eye bright

בקיט הזה בחרו בבנפיט בכמה מוצרים פופולאריים וידועים שכולם פה ספציפית מיועדים למטרה ברורה:  בהירות והארה באיפור ויצירת מראה עירני וזוהר.  בקיט מגיעים ארבעה מוצרים – שלושה בגודל מלא ואחד בגודל מיוחד.

המוצר הראשון שסיקרן אותי מאוד הוא ה Eye Bright:

the pretty committee, benefit, eye bright, בנפיט, עפרון גבות, עפרון הארה, עפרון לבן, עפרון מומלץ
עפרון הארה של בנפיט – Eye bright
the pretty committee, benefit, eye bright, בנפיט, עפרון גבות, עפרון הארה, עפרון לבן, עפרון מומלץ
עפרון הארה של בנפיט – Eye bright

זהו עפרון הארה – מוצר מפורסם ואהוד של בנפיט שנועד להקנות מראה עיניים עירניות יותר ולהקפיץ את כל הלוק. הוא בעל גוון ורדרד, פיגמנטי וקל מאוד למריחה וטשטוש ונוח לנשיאה בתיק האיפור. מומלץ להניח אותו באיזור עצם הגבה, בפינות הפנימיות והחיצוניות של העין ממש לאחר שסיימנו להניח את כל האיפור בשלב הטאצ’ים האחרונים ולטשטש קלות. ואפשר גם להשתמש בו לתיחום בתוך קו המים. אני מאוד אהבתי את המוצר הזה בייחוד לשימוש תחת עצם הגבה. מוסיף מאוד לכל סגנון איפור ולגמרי מכניס עניין ועומק. אהבתי מאוד גם לשלב אותו עם צלליות בגוונים טבעיים כי נוצר קונטרסט מיוחד במינו.

מחירו המלא של העיפרון הזה הוא 20 דולר.

את המוצר Stay Don’t Stray  לא תיכננתי מעולם להזמין כי כבר יש לי כמה פריימרים שאני מרוצה מהם. אך הוא הגיע כחלק מהקיט ואני תמיד שמחה להתנסות בעוד מוצר חדש ולדווח.

the pretty committee, benefit, Stay Don't Stray, בנפיט, פריימר לעיניים, בסיס, קונסילר, בסיס לצללית
פריימר לקונסילר ואיפור עיניים של בנפיט
Stay Don’t Stray

מדובר על פריימר לקונסילר ואיפור עיניים, שתפקידו למנוע תזוזה של אחד מהמוצרים הנ”ל על הפנים לאחר מריחתם ולשמור על עמידותם לאורך היום. המוצר ע”פ החברה מבטיח:  שהקונסילר והצלליות לא יזוזו יום שלם, שמרקמו אינו נכנס בקמטוטים, מזין ומלחח את העור, עשיר בוטימינים למניעת הזדקנות העור ואינו מכיל פארבנים ואף מבהיר כהויות. 

נשמע מבטיח ביותר אבל אני פחות התחברתי למוצר הזה, מכמה סיבות: קודם כל כי כמות החומר שיוצאת מהמשאבה היא עצומה – בערך פי שתיים ממה שצריך. אגב זו הביקורת הכי בולטת שהמוצר הזה ספג ובעקבות כך בנפיט הוציאה סרטון שנועד “להרגיע” את הרעש שנוצר ובו היא מנסה להסביר כיצד כן להשתמש במוצר…ניסיתי ללכת לפי ההוראות ועדיין לא הצלחתי..בזבוז זו המילה וחבל. מה גם שלא כל כך התלהבתי מהמרקם העבה והלא נוח למריחה, הוא לא מספיק לח ועשיר, אלא מייבש ולחלוטין נכנס לקמטוטים. בנוסף להכל הוא בהיר מידי עבורי, אמנם הוא אמור לשמש רק כבסיס לקונסילר אבל הוא בהחלט גם מבהיר ובגוון שלא מחמיא לי. (אגב, בדיוק בימים אלו יצא Stay don’t stray בגוון חם יותר ועם אפליקטור ולא משאבה..מסקרן..)

בתור פריימר לעיניים הוא באמת מתפקד מצוין אבל לא פחות טוב מהפריימרים הקלילים יותר שכבר יש לי. מכיוון שאני מתעקשת למצוא שימוש למוצרים שכבר הוצאתי עליהם את כספי ואני לא נהנית מ”ייעודם” כרגע אני משתמשת בו בעיקר כבסיס למייקאפ על האף – דווקא לשם כך הוא מתפקד לא רע: הוא מכסה את הנקבוביות שהמייקאפ לא תמיד מכסה וגם משמש כבסיס להצללות כשאני מוסיפה משני צידי האף מעט ברונזר וקצת היילטר על גשר האף. אבל בגדול את המוצר הזה ממש לא ארכוש שוב.

הפריימר – 0.33 oz  –  מגיע בגודל מלא ומחירו  26 דולר.

על המוצר הבא פינטזתי כבר הרבה מאד זמן והוא ה High beam המפורסם:

High beem benefit - highlighter, the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות,היילייטר, שימר, מוצר הארה, shimmer
ההיילייטר המפורסם של בנפיט
High Beem

High Beam – מוצר הארה מאוד מדובר: מוצר הארה/היילייטר/שימרכאמור הוא מוצר שנועד להאיר את המקומות הגבוהים בפנים כמו הלחיים, עצם הגבה, גשר האף, מצח ומעל השפה העליונה. הטאצ’ים הקטנים הללו מעצימים את הלוק הכללי ונותנים גימור חי ומואר לכל הפנים וקונטרסט נאה להצללות. מוצרי הארה מגיעים במרקמים שונים – דחוסים, אבקתיים, נוזליים ועוד.

High beem benefit - highlighter, the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות, היילייטר, שימר, מוצר הארה, shimmer
בנוזל בעל מברשת למריחה

כאן מדובר בנוזל בעל מברשת למריחה (כמו לק) – ניתן להשתמש בהנחה מיידית על נקודות שנרצה להאיר או לערבב ישירות עם המייקאפ. הגוון שלו ורדרד ובהיר ומעט שימרי.

דעותיי לגבי המוצר הזה חלוקות כי אני מניחה שציפיתי ממנו ליותר מידי. ראשית אציין שאני בעלת תת גוון צהבהב ועור בינוני-כהה  (NC42 במאק) והמוצר הזה כמעט ולא נראה עליי. בהתחלה באמת לא הבנתי מה הקטע כי הרי יש כל כך הרבה הייליטרים טובים, מפתים ושונים לחברות השונות והוא גם לא ממש זול. אז המשכתי וניסיתי צורות הנחה שונות ואכן מצאתי בו איזה משהו מיוחד, הוא מספק מעין גימור רך ומואר, ממש כמו תאורה לא מוסברת על העור. מסקנתי האישית היא שהדרך הכי טובה להניח אותו היא בסיום כל תהליך האיפור, אחרי הפודרה והסומק על עצמות הלחיים ואיזורים אחרים שנרצה להאיר ממש בעדינות ולהשתדל לא לדחוס ולערבב אותו יותר מידי אל תוך העור (מה שלי יש נטייה לעשות ולכן אני לא הכי מסתדרת עם מוצרי לחיים נוזליים..). מתקבלת מעיין הארה ורדרדה-כסופה עדינה ומאוד מחמיאה שמשתלבת נהדר עם איפור ערב כסוף/נוצץ וחורפי.

אני חושבת שלעור בהיר ממני ה High Beam ייתן תוצאה הרבה יותר מספקת ואני לא מאמינה שארכוש אותו שוב. אני מאוד אוהבת היילטרים ולא חסרים כאלו בשוק שמפתים אותי והשימוש בהם הרבה יותר מהנה עבורי. חשוב לציין כי לבנפיט יש עוד הייליטרים דומים בגוונים שונים שאולי עוד אנסה וייתכן כי יתאימו לי יותר כמו ה Moon beam  וה Sun beam ששניהם מגיעים בגוונים חמים יותר.

גודלו המלא של ה High beam הוא 0.45 והוא נמכר ב 26 דולר. כאן הוא מגיע בגודל של 0.13 oz – בערך כשליש מהכמות של הגודל המלא.

המוצר האחרון בקיט הוא הסומק הזה עליו קראתי לראשונה אצל קורין לפני למעלה משנה והוא בויש ליסט שלי מאז :

סומק ה”בלה במבה” של בנפיט

the pretty committee, benefit, bella bamba, blush, בנפיט, סומק, ורוד, מומלץ, בלה במבה, שימר
בלה במבה של בנפיט
Bella Bamba – Benefit
the pretty committee, benefit, bella bamba, blush, בנפיט, סומק, ורוד, מומלץ, בלה במבה, שימר
בלה במבה של בנפיט
Bella Bamba – Benefit

זהו סומק בעל גוון ורוד קר יחסית (גוון אבטיח כהגדרת החברה) עם נגיעות זהובות שימריות. מוגדר כתלת מימד – כמעניק עומק ותורם להצללת הפנים. הוא מגיע באריזה מדליקה כמו שאר אריזות הסומק של בנפיט. לפני שהוא הגיע לידיי חשבתי שהאריזה היא הרבה יותר גדולה אך שמחתי לגלות שהיא קטנה יחסית ולא עוברת את גודל כף ידי. הסומק הזה בעיצובו קצת זורק אותי לילדות: בתור ילדה אהבתי מאוד מוצרים ריחנים באריזות כאלו בצבעים סגול/ורוד. the pretty committee, benefit, bella bamba, blush, בנפיט, סומק, ורוד, מומלץ, בלה במבה, שימר

the pretty committee, benefit, bella bamba, blush, בנפיט, סומק, ורוד, מומלץ, בלה במבה, שימר

the pretty committee, benefit, bella bamba, blush, בנפיט, סומק, ורוד, מומלץ, בלה במבה, שימר

הוא פיגמנטי ושימרי מאוד ובהחלט תורם לעור חי ומואר יותר. מגיעה בתוכו גם מברשת קטנה ומראה קטנה מובנית ששניהם משמשים אותי לחידוש בין לבין. לסומק יש ניחוח עדין ולדעתי יתאים לכל גוון עור. השילוב שלו עם ה High Beam אגב מהמם.

מגיע בגודל מלא 0.28 oz ומחירו כבודד 28 דולר.

חשוב לציין שמאוד, אבל מאוד אהבתי את התיק שאורז את כל הקיט. הגוון ורדרד-כסוף והתיק עצמו שקוף ומכיל לא מעט וגם אפשר לראות את כל התכולה שלו, לי אישית זה עושה את החיים קלים יותר כשאני מנסה למצוא את המוצרים השונים בתיק יחסית גדול.

the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות
אהבתי מאוד את התיק שמגיע עם הקיט וכמו שאתן רואות, מעבר למקום למברשות הייעודיות ניתן למלא אותו בכל טוב..

the pretty committee, benefit, בנפיט, קיט בנפיט, ספורה, קניות

לסיכום: אני שמחה שהשגתי את הקיט הזה. רציתי לנסות את הסומק הזה כבר מזמן וגם להבין מה ההייפ סביב ה High Beam וכמובן עפרון ההארה נכנס אצלי לשימוש די רב. אני לא חושבת שאחזור לרכוש מוצר נוסף מהקיט הזה מהסיבה שאלו שבאמת הכי אהבתי הם ה  Eye Bright  וה Bella Bamba שבטח יחזיקו אצלי זמן די רב. בכל זאת אשמח בעתיד לנסות מוצרים שונים ואחרים שלהם. מחיר הקיט הוא 38 דולר בסה”כ כששוויו עומד על כ 80 דולר, אז בהחלט אומר שזו היתה רכישה משתלמת.

את מוצרי בנפיט כאמור לא ניתן לרכוש בארץ. האתר שלהם עושה משלוח לישראל אך מחיר המשלוח יוצא די יקר. הקיט הזה לא קיים שם אלא ב Sephora שעושה משלוחים לצערנו לא לישראל – אפשרי להזמין דרך כרטיס אשראי, לשלוח לכתובת של מכרים בארה”ב ולבקש שיביאו או ישלחו לכם בדואר. למיטב ידיעתי מעט מאוד אתרים שולחים ארצה מוצרי בנפיט.

*עדכון 2015 – ניתן כעת לרכוש מבחר רחב של מוצרי בנפיט ללא עלות משלוח מהאתר לוק פנטסטיק.

תוכלו למצוא גם מבחר מצומצם יותר של מוצרים באתר סטרוברי (משלוח חינם מעל 120 שקלים).

אז עד כאן להפעם, אשמח לשמוע את תגובותיכן ודעתכן על המוצרים שסקרתי או בכלל על מוצרי בנפיט.

שתפו את הפוסט:

4 תגובות

  1. תודה על הסקירה ! הסתקרנתי לגבי המוצרים של בנפיט וה eye bright ממש מוצא חן בעיניי וגם הסומק הזה. מתלבטת בינו לבין הקורליסטה. ניסית אותו במקרה?

    • קטע..הגבתי לך מזמן ועכשיו אני רואה שזה כנראה נמחק…מתנצלת..
      ה Eye Bright מאוד מומלץ ואהוב עליי כמו שכתבתי. את הקורליסטה עוד לא ניסיתי, הבנתי שהוא עדין יותר בפיגמנט שלו ונוטה יותר לכתמתם שימרי מה Bella Bamba. אם אנסה כמובן שאשמח לדווח :)

  2. לא הכרתי עד עכשיו.. אבל בהחלט עשית חשק ואני הולכת לחקור עליהם קצת באינטרנט..

    • שמחה שהכרתי לך משהו חדש :) לבנפיט אכן יש מוצרים שמעוררים חשק !

תגובות, שאלות והתייעצויות

5729a4c5989ce1f807dbe78d59b3a353