שתפו את הפוסט:

הפוסט היום מוקדש לסדרת הבישום “אקווה אלגוריה” החדשה של גרלן המורכבת מבשמים מרעננים, קלילים וממריצים שמתאימים מאוד לעונת האביב-קיץ. את מגוון הבשמים של הסדרה כמעט ולא ניתן למצוא על המדפים בארץ ולכן שמחתי להגיע בשבוע שעבר לעמדה של גרלן בדיוטי פרי ולהתנסות בהם מקרוב.

גרלן, אקווה אלגוריה, דיוטי פרי
סדרת בשמי אקווה אלגוריה של גרלן בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי

 

היסטוריית הבישום של גרלן:

בית גרלן הוא ללא ספק אחד מבתי הבישום האהובים עליי וסקרתי פה לאורך השנים לא מעט בשמים ומוצרי קוסמטיקה מובילים שלהם. הוא גם אחד מבתי הבישום הותיקים בעולם, שהחל את דרכו ב-1828 כבית בישום קטן שפתח מייסד המותג פייר פרנסואה גרלן והפך במהרה לאהוב מאוד על הפריזאים. מורשת פיתוח הבשמים של גרלן עברה בתוך המשפחה מדור לדור כשלאורך השנים יוצרו מאות בשמים (חלקם קיימים עד היום, לדוגמה ה”שאלימר” המפורסם שהופק לראשונה ב 1925).

עם השנים אמני בישום ידועים ונוספים הצטרפו לבית והושקו בשמים מצליחים נוספים כמו ה”לה אינסנט מג’יק” ו”האינסולס” האהובים עליי מאוד. מאוחר יותר העביר ז’אן פול גרלן – בן הדור הרביעי של הבית את הידע וסודות פיתוח הבישום של המשפחה לאמן הבישום טיירי וואסר שמייצג את הדור החמישי לבית גרלן ואחראי בין היתר לבשמים “איידיל” לאישה ולגבר, וה”לה פטיט רוב נואר” המצוין בגרסאותיו השונות. בשנים האחרונות הצטרפה אליו דלפין ג’אלק ליצירת ניחוחות נוספים וחדשים.

 

טיירי וואסר, מאסטר הבישום של בית גרלן המייצג את הדור החמישי ואמנית הבישום ודלפין ג’אלק שהצטרפה אליו בשנים האחרונות

 

 

סדרת אקווה אלגוריה המחודשת 2022

זוהי קולקציה שנוצרה בהשראת הטבע ופלאי העולם. כל אחת מיצירותיה מוקדשת לחומר גלם מסוים ולתוויו המיוחדים ויוצאי הדופן של הטבע. היא הושקה לראשונה ב-1999 ובתחילת השנה הנוכחית הושקה מחדש תוך מתן דגש לאהבת הטבע והמחויבות להגן עליו ולשמור על אוצרותיו למעננו ולמען הדורות הבאים. מהסיבה הזו כל הבשמים מכילים למעלה מ-95% של מרכיבים טבעיים בעלי נוסחה בלעדית של אלכוהול מחקלאות אורגנית. כמו כן האריזות הפכו לאקולוגיות יותר על ידי מעבר לאריזות ניתנות למחזור ובקבוקים הניתנים למילוי מחדש.

 

סדרת אקווה אלגוריה של גרלן מתחלקת ל-3 משפחות של ניחוחות:

THE BRIGHT FLORALS – הכוללת את הבשמים הפרחוניים יותר.

THE SUNNY FRUITY NOTES – בשמים חמימים ושטופי שמש.

THE VIBRANT CITRUS – ניחוחות הדריים ורעננים.

 

סרטון הקמפיין של הסדרה

סרטון הקמפיין היפיפה והסוחף של סדרת אקווה אלגוריה החדשה קורא לקהל לפעול למען שינוי לטובת הטבע, כשברקע השיר העוצמתי של הזמרת סיה “Courage to Change”. זוהי מחווה לנפלאותיו של העולם וביטוי לגודל והפאר של הטבע. הוא בוים על ידי יאן ארטוס-ברטראן, צלם, במאי ועיתונאי צרפתי המתמחה בצילומי טבע אוויריים ומזוהה עם המאבק לשמירת הסביבה. לצד הצילומים המרהיבים הסרטון מהדהד את המעבר החשוב בעיני גרלן לצריכה בת קיימא, ע”י מציאת דרכים להפחתת השימוש בחומרי גלם והפחתת השימוש במשאבים מן הטבע שלא לצורך.

 

 

האריזות והסמל האייקוני של גרלן

ממבט ראשון כמעט ולא רואים הבדל בין בשמי הסדרה הקודמת לחדשה, אך כשמתבוננים מקרוב מבחינים בהטבעה בולטת יותר של הדבורה האייקונית של גרלן על גבי הפקק. הדבורה שמוטבעת על מגוון בשמיה ומוצרי הקוסמטיקה שלה, מסמלת את ערכי היופי והיצירה ומהווה השראה לבית גרלן כבר קרוב ל-170 שנה. גם החלק העליון של הבקבוק מעוטר ברשת מוזהבת בהשראת חלת הדבש של הדבורים.

בקבוק הזכוכית המחודש עשוי כעת מ-15% זכוכית ממוחזרת ללא כל אובדן ברק או שקיפות, אך מעל הכל הוא עוצב מחדש בצורה מיטבית יותר כדי להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר. מיכל ההתזה ניתן כעת להברגה על מנת לאפשר מילוי שלו מחדש באריזת מילוי של 200 מ”ל שניתנת לרכישה בנפרד מעתה. תווית הנייר המציינת את שם הבושם הפכה לפשוטה יותר על מנת להפוך את הבקבוק קל למיחזור.

 

האריזות החדשות של הסדרה

ב עמדת גרלן בדיוטי פרי תוכלו למצוא כעת את בשמי הקולקציה החדשה לצד בשמי הקולקציה הקודמת שאט אט הולכים ונעלמים. ניסיתי את כולם והכנתי לכם כאן את רשימת האהובים ביותר, נכון לבשמים שהיו בעמדה באותו היום.

Nerolia Vetiver – החדש והמדובר ביותר בקולקציה החדשה. ניחוח ים תיכוני שנוצר בהשראת הנופים של האי איסקיה שבמפרץ נאפולי. התו הדומיננטי הוא הנרולי הטהור ממחוז קלבריה שבאיטליה בעל הניחוח הפרחוני העז, שמודגש על ידי תווי וטיבר רענן ובזיליקום ואקורדים פירותיים של תאנה. הכי בושם של קיץ לאוהבי ניחוחות רעננים וירקרקים.

Mandarine Basilic – ניחוח ארומטי הדרי ותיק ואהוב של הסדרה שנכנס גם לקולקציה החדשה. הוא מבוסס על תווי קלמנטינה, תפוז מריר, פריחת תפוז, תה ירוק, בזיליקום, תווים פרחוניים, אמבר וסנדלווד.

Pamplelune – עוד ניחוח הדרי ותיק של המותג שנוצר ע”י ז’אן פול גרלן ב-1999. זהו ניחוח ממריץ של פירות והדרים, בעל תווי אשכוליות, דומדמניות שחורות, וניל ופצ’ולי.

Bergamote Calabria – ניחוח הדרי ורענן של ברגמוט מקלבריה, הל, פלפל ורוד וג’ינג’ר יחד עם תווים עציים ומאסק. אחד האהובים ביותר של הסדרה גם לאישה וגם לגבר.

Flora Cherrysia – ניחוח פרחוני פירותי מעודן ומרענן של פריחת הדובדבן, יחד עם תווים של אגס ואבטיח, סיגליות ותווים עציים.

נרולי וטיבר – הניחוח החדש 2022

 

 

לרגל ההשקה במהלך חודש מאי – ציורי מים אישיים על גבי הבקבוקים של הבשמים
מבחר בשמי גרלן בחנות הדיוטי פרי

 

בשמי הסדרה נמכרים במחיר נגיש מאוד של 77$ בחנות הדיוטי הפרי.

לרגל ההשקה יצרו בדיוטי פרי פרוייקט ייחודי ומקורי. חגית ארגמן, אומנית המתמחה בציורי מים, מעניקה לכל רוכש/ת מבשמי הסדרה החדשה, ציורי מים אישיים על גבי הבקבוקים החדשים, במגוון צבעים וטקסטורות – והתוצאה בקבוקים מקוריים של גרלן עם איורים אומנותיים, כמו תכשיט על השידה.

הפרוייקט נמשך עד לסוף החודש.

 

למבחר בשמי גרלן באתר הדיוטי פרי >>

 

עד כאן להפעם. תוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם, בואו להגיד שלום, להתייעץ ולהתעדכן באמצעות הסטוריז.

עקבו אחרי הבלוג באמצעות המייל

*ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת

 

*פוסט זה נכתב במסגרת שיתוף פעולה עם ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

שתפו את הפוסט:

תגובות, שאלות והתייעצויות

5729a4c5989ce1f807dbe78d59b3a353