איפור

אסתי לאודר לובשת ורוד

שתפו את הפוסט:
אסתי לאודר, איפור, טיפוח, יופי, ביוטי, בלוג, סומק, ורוד, היילייטר, שימר, מיוחד, מומלץ, מתוקתקת, שפתון, אודם, עמיד, לחות, דאבל וור, עפרון שפתיים, ליפגלוס, טיז, פיור קולור, איפור לקיץ, שיזוף, עור כהה, עור בהיר,  Estee lauder, tease, blush, pink, lipstick, pure color, double wear, lip pencil, lip gloss, limited edition, summer
אסתי לאודר בורוד

לפני כשבוע וחצי רכשתי סומק חדש מבית אסתי לאודר ומכיוון שמדובר במהדורה מוגבלת החלטתי שאני חייבת לשתף אתכן מהר בקניה המוצלחת הזו. בנוסף וגם בעקבות הפוסט האחרון בו קיבלתי הרבה תגובות על אהבתכן לאיפור ורוד החלטתי להוציא את כל המוצרים הורודים שיש לי מבית המותג של אסתי לאודר ולצרף אותם לעוד פוסט ורוד, קייצי ושמח 

אסתי לאודר – Tease 

Illuminating Powder Gelee Blush

אסתי לאודר, איפור, טיפוח, סומק, עור שחום, עור בהיר, קרם, ג'לי, היילייטר, שימר, ורוד, אפרסק, מיוחד, מהדורה מוגבלת, יוקרתי, זהב, מתוקתקת, estee lauder, shimmer, tease, blush, highlighter, pink, limited edition, gelee, אחרי שקראתי בבלוג של דנרה סקירה על הסומק הזה של אסתי לאודר והבנתי שהוא עוד לא הגיע ארצה החלטתי לארוב לו..וכך בכל הזדמנות שהיתה לי קפצתי לחנויות השונות לראות אם הוא הגיע..בפעם הראשונה שלשמחתי סוף סוף ראיתי אותו מול עיניי הייתי קצת בהלם מהיופי: מעין ופל ורוד ומהמם – עוד הברקה של אסתי לאודר מסדרת הג’לי שאני כבר ממש מעריצה שלה. החמודי הזה באמת טיזר..הוא ישב לו על הסטנד ונצץ אליי ולא הפסיק לפלרטט איתי מרחוק גם כשהלכתי לבחון סטנדים אחרים של חברות אחרות. בדומה לפלטת הקיץ שסקרתי כאן גם פה המרקם הג’לי היה כל כך פיגמנטי, רך ונעים על היד והגוון – ורוד בהיר שימרי שבתאורות שונות לעיתים נראה אפרסקי יותר ולעיתים מקבל מעין גימור מתכתי ומאיר.

אסתי לאודר, איפור, טיפוח, סומק, קרם, ג'לי, היילייטר, שימר, ורוד, אפרסק, מיוחד, מהדורה מוגבלת, יוקרתי, זהב, estee lauder, shimmer, tease, blush, highlighter, pink, limited edition, gelee,
יפה מידי !

הנחתי אותו על הלחיים ויצאתי מהחנות. אני בדרך כלל לא קונה מוצרים יקרים באותו רגע. אני צריכה “לישון” עליהם..להחליט אם באמת בא לי עליהם או שזו רק גחמת הרגע..עם המוצר הזה פשוט יצאתי מחויכת..וגם שאלתי חברה או שתיים שפגשתי מה דעתן עליו. כשהגעתי הביתה לאחר כמה שעות הסתכלתי על עצמי במראה שוב בתאורות שונות. כן, הוא יפה ! יפה מידי אפילו ! ובהזדמנות הראשונה חזרתי לרכוש אותו בחששות מה שהוא כבר נעלם..אך לשמחתי גם היו הנחות מיוחדות באותו יום במשביר ושילמתי עליו 150 ש”ח שזה בעיניי מחיר סבבה לסומק יוקרתי, מיוחד ונדיר שהולך להשאר אצלי די לנצח..טוב נו..לפחות כמה שנים.

אסתי לאודר, איפור, טיפוח, סומק, קרם, ג'לי, היילייטר, שימר, ורוד, אפרסק, מיוחד, מהדורה מוגבלת, יוקרתי, זהב, estee lauder, shimmer, tease, blush, highlighter, pink, limited edition, gelee,
משמאל: הנחה רגילה.
מימין: הנחה וטשטוש.

שימוש: גם כסומק וגם להארות. ממש שימר ורוד כזה. הפורמולה המיוחדת גורמת לו להראות מאוד חמאתי ורך על העור והאפקט של הברק הרך שמתקבל מזכיר שימוש במוצר נוזלי או קרמי. הבחנתי כי עם מברשות סומק רגילות הוא פחות עובד לי לכן אני מניחה אותו עם האפליקטור שמגיע באריזה ומטשטשת עם מברשת פלאפית או האצבעות ובינתיים ממשיכה לנסות כל מיני אופציות אחרות אצלי עד שאמצא את השימוש האולטימטיבי. אהבתי את העמידות שלו, את הברק והזוהר שהוא נותן לעצמות הלחיים. מאוד קייצי ופרשי ולדעתי הוא יתאים לכל גוון עור ובייחוד יחמיא לעור שזוף. עוד עובדה ששמתי לב אליה היא שכשמרטיבים אותו הוא כמובן מקבל גוון עוצמתי וגימור מטאלי יותר וגם הופך לעמיד בטירוף. בשימוש רטוב ניסיתי אותו רק כצללית שהופכת למאוד ורודה (!) ואני מסוקרנת כבר לנסות אותו בצורת הנחה זו כסומק.

האריזה: האריזה היוקרתית, המוזהבת והמוכרת של המותג. לא יודעת אם בלאודר הלכו עד הסוף עם השם של המוצר והחליטו לעשות לי טיזינג בכוונה ולתת לי לחפש את הסומק הזה מחדש כל פעם..אבל החסרון היחידי שמצאתי במוצר הזה הוא שאריזתו מלמעלה נראית בדיוק כמו אריזות הצלליות שיש לי ושאם בלאודר ימשיכו לשגע אותי עם ממתקים כאלו כנראה שאתחדש בעוד כמה..כך שלא פשוט למצוא אותו..לעומת זאת אם תטרחו בניגוד אליי להפוך כל פעם את האריזה תראו שעל גב כל אחת מהן ישנה מדבקה עם איור קטן של תכולת כל פלטה.

אסתי לאודר, איפור, אריזה, טיפוח, סומק, קרם, ג'לי, היילייטר, שימר, ורוד, אפרסק, מיוחד, מהדורה מוגבלת, יוקרתי, מתוקתקת, זהב, estee lauder, shimmer, tease, blush, highlighter, pink, limited edition, gelee,
!! Stop Teasing me
אסתי לאודר, איפור, אריזה, טיפוח, סומק, קרם, ג'לי, היילייטר, שימר, ורוד, אפרסק, מיוחד, מתוקתקת, מהדורה מוגבלת, יוקרתי, זהב, estee lauder, shimmer, tease, blush, highlighter, pink, limited edition, gelee,
הפכתם מצאתם

אז אחרי שסיימתי להתקטנן על כך שה Tease לא זכה לאריזה חיצונית ומיוחדת משלו אומר שוב שאני מתה על המוצר הזה והוא לגמרי הולך לשמח אותי הקיץ. ממליצה לכן לבדוק אותו לפני שהוא נעלם לגמרי ולראות אם אתן מתחברות לגוון ולמרקם היוצא דופן הזה.

 

שפתונים בגווני ורוד מבית אסתי לאודר:

בפוסט הראשון שלי כתבתי על שפתון קורלי של אסתי לאודר מסדרת הפיור קולור שמאוד אהוב עליי ומכיוון שאת כל השפתונים האלו רכשתי לפני שפתחתי את הבלוג (וכמובן לא צילמתי אותם לפני השימוש כמו שאני משתדלת לעשות עכשיו תמיד) חשבתי שזו הזדמנות טובה לסקור אותם ולדון בסוגים השונים שיש למותג להציע. השניים הראשונים שבחרתי הם מסדרת הפיור קולור:

Pure Color – Long Lasting Lipstick – Blushing #55אסתי לאודר, איפור, שפתון, ורוד, פיור קולור, גוון טבעי, מיוחד, לחות, עמיד, אודם, מומלץ, גוון 55, blushing, purecolor

כאמור סדרת ה Pure Color היא סדרה שאני מאוד אוהבת, זו הסדרה הטרנדית והצעירה יותר של המותג והיא בעלת גוונים רבים שמתעדכנים ומפתיעים כל הזמן. היא מתחלקת גם לקטגוריות שונות של פורמולה וגימורים. אני בחרתי בסדרת ה Long lasting lipstick (בדומה ל Coral Fantasy שכאמור הזכרתי) בעלת הפיגמנט העשיר והלחות, רכות וגימור סאטני ועמידות יפה מאוד. הגוון Blushing כאן הוא מעין ורוד עתיק-כהה. יחסית גוון מתון ולא משתלט המדגיש את הגוון הטבעי של השפתיים.

 

 Pure Color – Long Lasting Shimmer – Wildy Pink #53

Fotor060900852שפתון בעל גוון ורוד חם עמוק מקטגוריית ה Long Lasting Shimmer שלא ראיתי הבדל גדול בינה לבין הקודמת חוץ מאולי תוספת קטנה של ברק. אחד השפתונים היפים שרכשתי מהמותג וקשה להתעלם מנוכחותו. בימים שאני יוצאת איתו מהבית אני משתדלת ללכת עם איפור מאוד נקי ומינימלי כי הוא פשוט עושה את כל ההופעה. מאוד קייצי ונשי.

את שני השפתונים הבאים רכשתי בעיקר בגלל אריזת הוינטאג’ המקסימה בסגנון שכבר קשה למצוא אצל מותגי יוקרה אחרים שנמכרים בארץ.

All Day Lipstick – Frosted Apricot

Fotor06090085235לסדרה הזו יש מבחר מצומצם יותר של שפתונים. בגדול התכוונתי לרכוש שפתון כתום אפרסקי אך מכיוון שעליי הוא מתקבל יותר כורוד-אפרסק החלטתי לצרף אותו לכאן. עוד גוון מקסים וקייצי. הפיגמנט כאן פחות עוצמתי מהפיור קולור וגם העמידות הרבה יותר נמוכה. מהשפתונים היומיומיים שאני פחות מקפידה איתם על שרטוט מדויק אם כי אריזת המתכת המוזהבת והיוקרתית משדרת משהו מאוד מוקפד. אגב קיימת עוד סדרה ללאודר שעוד לא ניסיתי עם אותה אריזה בדיוק שנקראת Signature ולה קיימים יותר גוונים והיא אמורה להיות קלילה ולחה יותר.

 Double Wear – Stay Rose 01

Fotor06090085211

שפתון מסדרת מוצרי הדאבל וור של אסתי לאודר – שהם מוצרי איפור עמידים במיוחד (המייק אפ המפורסם למשל וגם עפרון עיניים עמיד שסקרתי כאן).  המרקם שלו מאוד סמיך והגימור שלו כמעט מאט. היתרון שלו בכך שהוא מתקבע מהר ולא נמרח והפיגמנט שלו ממש נספג לתוך השפתיים ומכתים אותן וכאן בעצם העמידות שלו באה לידי ביטוי. אני אישית פחות התחברתי לגימור המאט והמעט דביק הזה שלא מעניק חיוניות לשפתיים ולכן תמיד מוסיפה מעליו מעט גלוס. כך  לדעתי הוא נראה יותר יפה ועדיין שומר על העמידות שלו. הגוון 01 Stay Rose, הראשון מתוך 12 גוונים שונים דומה מאוד ל Blushing שלי אך מעט יותר כהה ממנו. בגדול אני חושבת שעוצמת הפיגמנט והעמידות של סדרת הפיור קולור לא נופלת מהרבה מזו של הדאבל וור ולכן אני מעדיפה אותה בגלל תוספת הלחות והגוונים המעניינים יותר.

 

 Pure Color – Candy Shimmer #16

Fotor06090085200את השפתון הזה קיבלתי במתנה באחד מתיקי האיפור. משיטוט ברשת ראיתי שזה גוון שמגיע מידי פעם באמת בתור מתנה או באריזת החגים שלהם ואני לא בטוחה שניתן למצוא אותו במגוון אך ייתכן שיצוץ שוב באריזות המתנה כי כבר קיבלתי אותו שוב בתיק איפור אחר. זהו ורוד קר בעל תת גוון כחלחל שכמעט ולא השתמשתי בו עד עתה. הוא שייך לסדרת ה Long Lasting Lipstick Rouge, הוא יותר שימרי וגלוסי מכל האחרים וגם הרבה פחות עמיד.

השוואה בין השפתוניםOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

מוצרי שפתיים נוספים:

את הליפגלוס המוקטן (מגיע גם בגודל מלא) בגוון Orchid Passion  #33 גם כן קיבלתי בתיק האיפור כמתנה. קשה לי לתאר את הגוון כי הפיגמנט כל כך חלש ובכלל לא מתקבל כמו שהוא נראה באריזה ועל שפתיי הוא פשוט נראה שקוף ורדרד. זו פעם שניה שאני מתנסה בליפגלוס מהסדרה הזו שגם נושאת את השם Pure Color ומתאכזבת. בכל זאת לדעתי כן שווה לבדוק אותם כי גם כאן קיימות קטגוריות בפורמולות שונות ובהמון גוונים שלא ניסיתי.

Fotor060914565522

אחרונים חביבים הם עפרונות השפתיים:אסתי לאודר, עפרון שפתיים, עפרון עמיד, דאבל וור, ורוד, עפרון ללא חידוד, estee lauder, lip pencil, Automatic lip pencil duoהשניים מימין גם הם מסדרת הדאבל וור העמידה: גוון 01 Pink הוא ורוד קלאסי ובסיסי ואילו השני   Tearose #13 הוא גוון שאני לא יודעת מה חשבתי לעצמי כשרכשתי אותו….מעין ורוד-סגול שימרי שזה אולי נראה טוב כשפתון או גלוס אבל כעיפרון שפתיים הרגשתי שהוא מבגר ולא מחמיא. האמת שבגדול לא התלהבתי משני עפרונות השפתיים האלו. העפרון הורוד הוא כמעט היחיד שהשתמשתי בו מבין השניים והרגשתי שהוא קצת משתלט על כל השפתונים ושהתיחום שלי בולט החוצה. דווקא בדרך כלל אני מעדיפה להשתמש בעפרונות שפתיים בעיקר כשמדובר בשימוש בגוונים אדומים או כהים אך כאן באמת הרגשתי שהוא מיותר.

העפרון השלישי בחבורה לעומת זאת מאוד שימושי אצלי:

אסתי לאודר, עפרון שפתיים, עפרון ללא חידוד, estee lauder, lip pencil, Automatic lip pencil duo
Automatic lip pencil duo – Fig – מגיע עם מילוי.

ה Automatic Lip Pencil Duo בגוון Fig (מגיע בחמישה גוונים נוספים) הוא מעין ורדרד-חום טבעי כזה. אני משתמשת בו כשאני רוצה להדגיש ליפגלוס או שפתון ניודי. המרקם שלו יותר רך ועדין מהקודמים והוא לא דורש חידוד. בדיוק כשצילמתי את הסקירה ראיתי שהוא עומד להסתיים ונזכרתי שקיבלתי איתו מילוי, כמה נפלא לי.. :)

 

 

אז עד כאן הסקירה הורודה שלי להיום…אשמח לשמוע אם התנסיתן באי אילו מהמוצרים ומה השפתון/הסומק הורוד המנצח שלכן לקיץ.

שתפו את הפוסט:

14 תגובות

  1. הפוסט מקסים, מהנה ואופטימי!
    האריזות של הפלטות של אסתי לגמרי עושות לי את זה, וגם הגוון של הסומק מקסים.
    יש לי שני שפתונים של אסתי, הם מעולים ליום יום, והמריחה שלהם כ”כ נעימה.

    • תודה פיץ’. כיף לשמוע :) אני גם אוהבת את האריזות שלהם והשפתונים נהדרים! הסומק ממש ממש מיוחד..שמתי שהספקתי להניח עליו את ידיי…

  2. וואו, כמה ממתקים!
    הסומק משגע, אבל אם אני ארצה אותו אני אצטרך לקצץ בתקציב הטוסטים לקפיטריה בביה”ס שלי. מה עושים?!
    חוץ מזה, פוסט מעולה. הוא צבעוני ושמח :)

    • ממ..לגמרי !! חח..חמודה אחת..אני יודעת..אני באביב/קיץ הזה השתדלתי גם לעשות בחירות יותר ממוקדות ולקנות פחות..אבל קשה קשה לעמוד בפיתויים..
      תודה מקסימה ונשיקות :)

  3. תתחדשי, הכל כל כך יפה פה :)
    הפלטה של לאודר היא פשוט מאסט! מסוג הדברים שאח”כ מתבאסים שלא חטפנו. ומחיר מצוין מצאת.
    כמה שפתונים ורודים במכה, וואו, השפתון Frosted Apricot נראה מעניין, ייבדק בהחלט.

    • תודה מותק :)
      הפלטה כייפית ומהממת. תודה על ההמלצה !! לגמרי צריך לחטוף מוצר שכזה במהדורה מוגבלת…ועוד במחיר מבצע של חמישים אחוז.
      חח..כן..הרבה שפתונים ורודים…אבל לא מספיק…עשיתי לעצמי חשק ללכת לבדוק עוד גוונים בהירים יותר אחרי שסיימתי לכתוב את הפוסט הזה LOL…השפתון Frosted Apricot לגמרי יכול לקלוע לטעם שלך והאריזה המוזהבת והוינטאג’ית שלו ממש מדליקה.

  4. דנה - שיק שק שוק מענה

    יקירתי המקסימה, השיקית והמתוקתקת:) פוסט מפתה ומרטיט. ואפילו לא יצא לי עדיין להגיב לך בפוסט שכתבתי על ה 55 של אסתי. איזה כיף שגם את מאוהבת בו בטירוף. ליפסטיק שהוא בין הפייבוריטים שלי.

    • דנה מקסימה. תודה על תגובותייך המהממות ♥
      מתה על הניסוח שלך גם בתגובות וגם בבלוג שלך והפוסט הזה http://shikshakshik.blogspot.co.il/2013/06/blog-post.html שפירסמת לאחרונה על אוסף השפתונים שלך היה מקסים וכתוב כל כך יפה.
      ה Blushing 55 הוא אחד האהובים עליי אבל ה #53 Wildy Pink הנועז יותר הוא כרגע הפייבוריט שלי לקיץ. בנוסף כמו שציינתי בתגובה למעלה לדנרה עשיתי חשק לעצמי בזמן כתיבת הפוסט הזה להתחדש בעוד כמה גוונים…וגם אצלך היו כמה שאלך לבדוק :)

  5. אסתי לאודר הוא מותג שבדרך כלל לא מסקרן אותי במיוחד, אבל בזכותך התחלתי להתעניין בו. אני במסע חיפושים אחרי הסומק המהמם, וגם השפתונים נראים כמו משהו שאני אוהב.
    ייבדק בהחלט!

    • שמחה לשמוע ומקווה שתמצאי את הסומק ומוזמנת לחזור ולעדכן :) יש לאסתי לאודר כמה מוצרים מאוד איכותים ! הכי חשוב זה באמת לראות לבדוק ולהחליט באופן אישי מקרוב.

  6. Pingback: מתוקתקת - סקירה והמלצות על מוצרי גרלן

  7. Pingback: קלרינס ‹ מתוקתקת – בלוג איפור וטיפוח

תגובות, שאלות והתייעצויות

5729a4c5989ce1f807dbe78d59b3a353