ניחוח חדש מבית “ג’ולייט האז א-גאן” בשם “Vanilla Vibes” הושק במיוחד לקיץ והוא נושא ניחוחות של וניל ואמבר עם טוויסט מעניין של מלח ים.
זהו הבושם השלישי מבית מותג בשמי הנישה Juliette Has a Gun שאני סוקרת בבלוג. על הקודמים תוכלו לקרוא בקישור הזה >>
*עדכון קיץ 2020 – ניתן להשיג את הבושם הלבן של ג’ולייט במחיר מיוחד כולל משלוח מהיר עד לבית כאן >>
Juliette has a Gun הינו בית בישום אקסקלוסיבי שנוסד ב-2006 ע”י רומנו ריצ’י (נינה של נינה ריצ’י) ובשמיו מופצים בחנויות בחנויות אקסקלוסיביות בלבד ברחבי העולם, כולל אצלנו בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי. סדרת הבשמים מורכבת מניחוחות גותיים מפתים שאותם מובילה דמותה המיתולוגית של ג’ולייט, גיבורת שייקספיר, אך לא עוד הדמות התמימה והרומנטית, אלא אישה נועזת, ודומיננטית המחזיקה אקדח כסמל לנשק של פיתוי. היא מסמלת את הפרדוקס של האישה שתמיד מחולקת בין הרצון להיות עצמאית לבין הרצון להיות נחשקת.
בסדרה תוכלו למצוא כיום כ 15 בשמים שונים אותם יצר ריצ’י בשיתוף עם אמן הבישום פרנסיס קורקדיג’ן. כל אחד מהבשמים מספר סיפור שונה של הגיבורה המודרנית שלמרות הכל עדיין נשארת רומנטית.
כשהעליתי בסטוריז שלי באינסטגרם שאלון לגבי בשמי המותג שהולך וצובר פופולאריות משנה לשנה, קיבלתי המון תגובות נרגשות ובעיקר המלצות חמות על הבסט סלר שלהם “Not A Perfume” באריזה הלבנה שטרם יצא לי לנסות.
רומנו ריצ’י מייסד המותג על הניחוח החדש “Vanilla Vibes”:
“רציתי לעבוד עם וניל מזה זמן מה. אני לא חובב גדול של תווים מתוקים, ולכן היה עלי למצוא טוויסט. בחרתי במלח ים.
בחירה זו לוקחת את הווניל אל תוך מימד מינרלי…הווניל לא משתלט, אלא הופך לאווירתי ואלגנטי יותר…
Vanilla Vibes הינו שיר הלל להרפתקה ולחופש. תיהנו מהמסע!”
הבושם נוצר בהשראת המפגש המסחרר בין הוניל הטבעי והחושני עם מלח הים המינרלי והגבישי. גם הקמפיין לבושם צולם במדבר בהשראת פסטיבל ה”ברנינג מן” שמתרחש בדיוק בתקופה זו של השנה, ומסמל את החיבור של האדם עם החופש הפראי והמיני של המדבר ומוסיקת המקצב האלקטרוני. הזדמנות למשהו חדש ולא נודע ודרך לחוות את עצמך מחדש.
הבקבוק המוכר זכה הפעם לעיצוב יפייפה, ספק בהשראת מעבר הגוונים בין השמיים לחול, ספק בהשראת שקיעה קייצית. שילוב של צבעים קרירים וצבעים חמימים שמתנגשים עם התחושה המתכתית של מכסה הבושם והלוגו ההולוגרפי.
מהרחה ראשונה הבושם מריח כמו בושם וניל מובהק, אך ככל שעובר הזמן, מתפרץ גם התו של מלח הים ונותן תחושה של בושם בניחוח חופשה על הים. זהו בושם אחר, מעניין שכדאי לבדוק מקרוב לפני קנייה כי הוא מאוד שונה מהמוכר.
תו עליון: פרח המלח
תווי ליבה: תמצית וניל טבעי, תמצית סחלב
תווים תחתונים: תמצית אלגום, תמצית שעועית טונקה, מושק חום, תמצית בנזוין
מחיר: 132 דולר ל- 100 מ”ל א.ד.פ
ניתן להשיג בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי. קישור למבחר הבשמים בחנות >>
*עדכון קיץ 2020 – ניתן להשיג את הבושם הלבן של ג’ולייט במחיר מיוחד כולל משלוח מהיר עד לבית כאן >>
אני גם בפייסבוק ובאינסטגרם, בואו להגיד שלום, לשאול שאלות ולהתעדכן בכל ההשקות החדשות ראשונות באמצעות הסטוריז.
*ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת
- הבושם התקבל לסקירה