שתפו את הפוסט:

על טרנד בשמי הנישה שכבש את העולם ולאחרונה גם את ישראל כתבתי בבלוג מספר פעמים בעבר וכעת אני שמחה לבשר לכם שמותגי נישה מאוד מצליחים כגון “קריד”, “מונטל”, “רפליקה”, “טיזיאנה טרנזי” ועוד זמינים מעתה גם בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

לפני מספר שבועות נסעתי לחופשה (עליה אספר לכם בפוסטים הבאים), ובדרכי עצרתי בחנות הדיוטי פרי על מנת לתעד לכם את המבחר המרשים הקיים כעת בחנות ולערוך לכם היכרות עם מספר מותגים נחשקים ביותר.

עמדות חדשות של בשמי נישה הוצבו במתחם הכניסה למחלקת הקוסמטיקה של הדיוטי פרי

 

על טרנד בשמי הנישה

מותגי נישה נרקחים בעבודת יד בבתי בישום על ידי אמני בישום שונים המתמחים בנושא, כשלכל אחד מהם סיפור וקונספט ייחודי משל עצמו כפי שתקראו בהמשך. בשמי הנישה נמכרים במהדורות מצומצמות, בבוטיקים ונקודות מכירה נבחרות ולא ניתן להשיגם בפארמים. הטרנד התפתח מהרצון של אנשים מסוימים להתנתק מהניחוח המוכר והצפוי שקל לזהות מצד אחד ומצד שני ליצור לעצמם אישיות ייחודיות יוצאת דופן, וכמו כן להתבשם בניחוחות באיכות עילית ומעוררי סקרנות מהסביבה המתבססים על מרכיבים יוקרתיים המגיעים ממקורות מבוקשים ונדירים. יש אנשים שאף מגדילים ובוחרים לעצמם יותר מבושם אחד על מנת ליצור קוקטייל וניחוח חדש וייחודי משלהם.

 

 

 

 

קריד Creed

קריד, בושם, בשמים, מומלץ, קניות, Creed
קריד Creed מבית שושלת קריד. היסטוריה של למעלה מ 250 שנה (מבחר הבשמים לגבר)
קריד, בושם, בשמים, מומלץ, קניות, Creed
מבחר בשמי קריד לנשים

מותג בשמי הנישה “קריד” נושא בותק מרשים של למעלה מ-250 שנה, במהלכן ליווה ושירת למעלה מעשרה בתי מלוכה.

המותג נוסד בשנת 1760 בלונדון ע”י מאסטר הבישום הנרי ג’יימס קריד כשהבושם הראשון הוקדש למלך ג’ורג’ השלישי. מאוחר יותר עברו בני המשפחה לפריז והמשיכו ברקיחת בשמים ייחודיים עבור בני האצולה, דמויות פוליטיות וידוענים באירופה ובעולם, ביניהם ווינסטון צ’רצ’יל, ג’ון קנדי וגרייס קלי.

מסורת רקיחת הבשמים בעבודת יד וממרכיבים טבעיים בלבד עוברת מאב לבן כבר למעלה משישה דורות. כיום מי שמוביל את המותג הוא אוליבר קריד, בן הדור השישי ובנו הצעיר ארווין קריד, המיועד להיות ממשיך דרכו. אוליבר קריד אחראי על יצירתם של הבסט סלרים של המותג כגון “Aventus”, “Love in white” “Love in Black”, “Royal-Oud” לגבר ויותר מאוחר הגרסה הנשית ועוד. הבשמים מורכבים מתמציות טהורות באיכות מעולה אותן מחפש ללא הרף אוליבר קריד שעושה גם שימוש בטכניקת סינון קדומה שבזכותה מקוריות הניחוחות נשמרת. מבחר הבשמים גדול ורחב, משדר יוקרה וסטייל ופונה לסגנונות שונים. אני באופן אישי מאוד אוהבת את הבושם “אוונטוס” לגבר ובעיניי הוא מצדיק את כל ההייפ שקיים סביבו, לשמחתי  המותג החכים להבין שהנשים כל כך אוהבות את הבושם הזה ולפני כשנתיים יצר גרסה די דומה לנשים בשם “Aventus for Her”, שכמובן נכנס ישירות לויש ליסט שלי.

 

מחירים: 182$-232$ בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

 

 

מונטל פריז Montale Paris

מונטל פריז, Montale Paris
מונטל פריז  Montale Paris בניצוחו של פייר מונטל ששאב את השראתו מערב הסעודית והשפעותיה האוריינטליות
מונטל פריז, Montale Paris
בקבוקי האלומיניום המזוהים עם המותג יוצרו על מנת להגן על מרכיבי הבושם מאור השמש

מותג הנישה “מונטל פריז” הוקם ע”י פייר מונטל בשנת 2003 והפך לסיפור הצלחה תוך זמן קצר. את השראתו העיקרית ליצירת ליין הבישום קיבל מונטל בשהותו בערב הסעודית שם עסק ברקיחת בשמים אורינטליים ומיוחדים עבור בית המלוכה הסעודי.

בשמי מונטל עשויים ממרכיבים טבעיים ואיכותיים ובריכוז גבוה ולכן הנוכחות שלהם מאוד מורגשת וכך גם עמידותם לשעות רבות. המרכיבים העיקריים בהם עושה מונטל מגיעים מן המזרח הרחוק והדומיננטי שבהם הוא האוד הארומטי והיוקרתי המכונה גם “נוזל הזהב” וגם ורדים, פרחי קטורת, וניל, ענבר, ארז, אלמוג ועצים יוקרתיים נוספים.

בקבוקי האלומיניום הצבעוניים של בשמי מונטל שהפכו לסימן היכר של המותג, הוכנו במיוחד כדי להגן על התמציות יקרות הערך מפני חשיפה לאור ועל מנת לתרום להתפתחותן. הבקבוקים קלים לנשיאה ומגיעים עם שקית יוקרתית להגנה על הבקבוק. הם בעלי קיבולת של 160 מ”ל, ומילוי של 100 מ”ל. המקום הפנוי שנותר בבקבוק מאפשר לתהליך ההשריה בין רכז הבושם, האלכוהול והמים להימשך. צבעי הבקבוקים הם משקפים את הלך רוחו של פייר מונטל ואת מקורות ההשראה שלו באותה עת שהגה ויצר את הבשמים, ולמעשה, הצבע של כל בקבוק תואם לשנת יצירתו.

ליין הבישום מציע בשמים לנשים, לגברים ובשמי יוניסקס, והמבחר המרשים עומד היום על מלמעלה מ-130 בשמים שמגיעים באריזות אלומיניום בגוונים שונים ומשתייכים לכמה משפחות עיקריות: פרחוניים, עציים, פירותיים, מאסקיים, מתובלים, על בסיס ורדים, אמבר, אוד, וניל ועוד. המבחר משכר חושים ועשוי לבלבל שכן קיימים בקבוקים בעלי בקבוק כמעט זהה רק עם שם אחר, לכן במידה ואהבתם ניחוח מסוים מומלץ להתייחס לשם ולניחוח המדויק של הבושם ולא להתבסס בזכרונכם רק על צבע האריזה שלו (כסוף/זהב/ורוד/חום/סגול ועוד).

מחירים: 104$-182$ בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

 

 

 

טיזיאנה טרנזי Tiziana terenzi

טיזיאנה טרנזי, Tiziana terenzi
“טיזיאנה טרנזי” מאיטליה – מותג שהחל את דרכו כעסק קטן לייצור נרות
טיזיאנה טרנזי, Tiziana terenzi
קולקציית הירח של טיזיאנה טרנזי

“טיזיאנה טרנזי” מותג הנישה האיטלקי הוקם בשנת 1968 על ידי אוולינו טרנזי כעסק קטן לייצור נרות והפך עם השנים למותג בשמי נישה מצליח מאוד. החברה נמצאת היום בבעלות ילדיו טיזיאנה טרנזי ופאולו טרנזי, כשטיזיאנה אחראית על העיצובים ופאולו אחראי על הניחוחות.

ניחוחות בשמי המותג נוצרו מתוך חיבור לרגש ולמוסיקה ורצון לשמר חוויות נעימות בזכרוננו בעזרת ניחוח עוצמתי ויוצא דופן. כל בשמי המותג מעוצבים בהקפדה יתרה ע”י טיזיאנה והם מכילים הדפסי זהב 24 קראט, זכוכית שנופחה בעבודת יד ותוספות שונות מעצים איטלקיים נדירים. למותג כמה קולקציות בולטות: קולקציית הזהב שבשמיה מתארים מסע של רגשות לצד הקולקציה השחורה בעלת הניחוחות הדומיננטיים יותר, קולקציית יום הנישואין ובה כל בקבוק הוא ייחודי וחד פעמי, קולקציית הירח שמתארת חווית מסע אפי לירח וקולקצית כוכבי הירח בהשראת יופיו של הפלא. לצד זה נמכרים גם נרות יוקרתיים עשויים ממרכיבים סודיים ובעבודת יד. כאמור ייצור נרות ייחודיים בטכנולוגיה מיוחדת הינה המומחיות של הבית כבר שלושה דורות.

מחירים: 168$-384$ בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

 

 

 

 

 

רפליקה מבית מייסון מרג’יאלה Replica by Maison Margiela

רפליקה מבית מייסון מרג'יאלה ,Replica by Maison Margiela
רפליקה מבית מייסון מרג’ילה – כל אחד מהבשמים מייצג רגע של זכרון בחיי היומיום שלנו
רפליקה מבית מייסון מרג'יאלה ,Replica by Maison Margiela
על המדפים לצד כל בושם מופיעות תמונות המתארות את אותה החוויה המדוברת בצורה פיוטית

“רפליקה” היא קולקציית בישום מבית מותג האופנה הבלגי מייסון מרג’יאלה, שממשיכה למעשה את קו האופנה שמכונה באותו השם. הקולקציה פותחה לראשונה בשנת 2010 וכיום תוכלו למצוא בה כ-22 סוגי בשמים שונים. כל אחד מהבשמים של המותג מייצג רגע של זכרון בחיי היומיום שלנו ומכאן השם Replica. כך למשל אפשר למצוא את הבושם Beach Walk הרענן בעל נגיעות הקוקוס שמזכיר ניחוח של הליכה לאורך שפת הים, כשהרגליים נוגעות בחול והרוח מתבדרת בשיער. לעומת זאת הבושם Jazz Club המתובל מזכיר ניחוח של בר קוקטיילים ובו ספות עור, קוקטיילים וסיגרים ואילו At the Barber’s הרענן מזכיר את ניחוח הקולון והמגבות החמות שתמצאו במספרות גברים. Flower Market הנשי והפרחוני מזכיר את חווית הכניסה לשוק פרחים צבעוני ו-By the Fireplace בעל תווי העץ והאגוזים מזכיר את חווית הישיבה יחד ליד האח החמימה כשבחוץ יורד שלג.

בקבוקי הסדרה מעוצבים באופן אחיד בהשראת צנצנות קנקן קלאסי שקוף ועל כל אחת מהם תווית לבנה עשויה מ 100% כותנה עליה שם הבושם מוטבע בדיו שחור, בדומה לתגים שמוצמדים לפריטי הקולקציה של מייסון מרג’יאלה ומזוהים עם המותג. כמו כן, מתחת לשם הבושם מתואר התיאור שלו והמיקום והשנה ממנה נלקחה החוויה. בסטנדים לצד הבושם תמצאו גם תצלום פולארויד המתאר את אותה החוויה בצורה פיוטית.

מחירים: 95$-118$ בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי.

 

 

 

קרנר ברצלונה  Carner Barcelona

קרנר ברצלונה, Carner Barcelona
קרנר ברצלונה מבית שרה קרנר ילידת המקום
קרנר ברצלונה, Carner Barcelona
כל אחד מהבשמים משקף את רוחה המודרנית והתוססת של העיר ברצלונה

ונסיים עם המותג “קרנר ברצלונה” שכמובן נקשרתי אליו אישית ברגע ששמעתי על הקונספט שלו לצד שמה של העיר האהובה עליי בה חגגתי גם את יום הולדתי האחרון (זה היה הביקור השישי שלי בעיר הממכרת הזו ובהחלט לא האחרון). המותג הוקם ב-2010 ע”י שרה קרנר ילידת המקום, מתוך מטרה לייצר בשמי בוטיק יוקרתיים שישקפו את רוחה המודרנית והתוססת של העיר ברצלונה השוכנת למרגלות הים התיכון. כל אחד מהבשמים מייצג ומשקף את ההיסטוריה, התרבות, האמנות וסגנון החיים של העיר.

למותג ארבע סדרות בישום עשירות המשתייכות למשפחות ניחוחות שונים: סדרה בניחוח עצי אלגנטי, סדרה פרחונית וחושנית, סדרה אוריינטלית וסדרת הבלאק קולקשיין היוקרתית בעלת הניחוח העמוק. כך למשל תמצאו את הניחוח הנפלא TARDES שנמצא ברשותי, המסמל שעת אחר הצהריים מאוחרת ומבוסס על גרניום מצרי, ורד בולגרי, שקד, ארז, סלרי, טונקה ומאסק. הבושם EL BORN בהשראת איזור הסוהו “אל בורן” המאופיין בחנויות וינטאג’, מאפיות, בתי קפה נעימים, חנויות ספרים ישנות וברי יין. הוא מכיל: דבש, לימון סיציליאני, ברגמוט סיבירי, יסמין מצרי, תאנה, מאסק, וניל ומדגסקר. תמצאו גם ניחוחות חושניים יותר כגון BESOS, LATIN LOVER ו-BLACK CALAMUS.

כל הבקבוקים מעוצבים בצורה מינימליסטית ומודרנית, בעלת קווים נקיים בגווני שחור, לבן ועץ טבעי שכל אחד מהם משקף את הסדרות השונות.

מחיר: 180$ ל-100 מ”ל.

 

 

לתשומת לבכם, תוכלו להתעדכן במבחר הבשמים הקיים לפני מועד נסיעתכם בכל אחד מהמותגים באמצעות האתר של הדיוטי פרי וגם להיעזר בשירות המענה בצ’ט שהם מציעים.

 

אשמח לשמוע מכם אילו מותגי בישום אתם אוהבים או מתכוונים לנסות בתגובות לפוסט כאן או בפרסום בפייסבוק

 

לפוסט קודם שלי בנושא מותגים ייחודיים שנמכרים בדיוטי פרי לחצו כאן >>

לסקירות נוספות של בשמים בבלוג >>

תוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם לשם אני מעלה תמונות וסרטונים מהשקות של מוצרים חדשים, שיתוף בקניות, חוויות וחיי יומיום.

 

*הפוסט נכתב בשיתוף פעולה עם ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי

 

 

 

 

 

רוצים לדעת מתי עולה פוסט חדש?

עקבו אחרי הבלוג באמצעות המייל

*ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת

שתפו את הפוסט:

תגובות, שאלות והתייעצויות

5729a4c5989ce1f807dbe78d59b3a353