רשמית החורף כאן, אם כי הוא לא מורגש לגמרי השנה בארצנו, ויחד איתו הקולקציות החורפיות בעלות הגוונים העמוקים והיפיפיים, מוצרי טיפוח עשירים בלחות וניחוחות חדשים שמתאימים לעונה הקרירה. מוזמנים להמשיך ולקרוא כדי להתעדכן במה שחדש ומעניין העונה.
מסקרת “ביג מיסייה” – לנקום
Monsieur Big LANCÔME
בלנקום השיקו לאחרונה מסקרה חדשה המבטיחה נפח ריסים עוצמתי ומיידי. המסקרה כוללת מברשת גדולה עם מילוי חומר במרכזה ופורמולה סופר שחורה בעלת פיגמנטים הלוכדים את האור. המסקרות של לנקום ידועות כמצוינות ויצא לי לנסות לא מעט מהן עוד הרבה לפני שפתחתי את הבלוג וגם המסקרה הזו לא אכזבה אך יש לקחת בחשבון שהיא תתאים למי שרגילה לעבוד עם מברשת עבה. הסיבים שלה צפופים, הפורמולה טובה וניתן ליצור בעזרתה מראה דרמטי בעזרת שתי שכבות בלבד וגם מראה עדין יותר ע”י הנחה אחת בלבד.
מחיר: 149 ₪ לפני הנחות. ניתן לרכוש בפארמים ובאתר גילטי
לסקירות נוספות של מוצרי לנקום בבלוג
ג’יבנשי – שפתון אדום-שחור במהדורה מוגבלת
Givenchy – Le Rouge Sculpt Noir Revelanteur
כחלק מהקולקציה היפיפיה L’AUTRE NOIR של ג’יבנשי לסתיו-חורף 2017 תמצאו גם ליין שפתונים חדשנים בעלי שני גוונים המשמשים בו בעת גם לצבע וגם לתיחום השפתיים. הגוון הפנימי מעבה את השפתיים ומצפה אותן בגוון בעוד הגוון הכהה, החיצוני תוחם ומפסל את השפתיים, ויוצר מעין מראה “אומברה” לשפתיים. השפתונים מגיעים במבחר גוונים (סווטצ’ים) ולכל אחד מהם כיסוי מעט שונה ולכן אני ממליצה לנסות אותם בעמדה של ג’יבנשי בפארמים השונים. האריזה והעיצוב מהממים בעיניי, יוקרתיים מאוד וברוח העיצובית הקלאסית של כל מוצרי המותג.
מחיר: 199 ₪
לסקירות נוספות של מוצרי ג’יבנשי בבלוג
גרלן – שפתון קיס קיס בגימור מאט
Guerlain Kiss Kiss Matte
גרלן מצטרפת לטרנד החם של השפתיים בגימור המאט ומרחיבה את ליין שפתוני הקיס קיס שהושקו מחדש לפני כשלוש שנים באריזה שחורה ובגימור סטאני (קישור לסקירה הקודמת). שפתון הקיס קיס החדש בגימור המאט מגיע באריזת מאט מוזהבת ויוקרתית ובנוסחה חדשה וייחודית. בגרלן השקיעו זמן נוסף בפיתוח פורמולה בלעדית שנועדה לטפח את השפתיים ולהעניק להן לחות מתמשכת בניגוד לשפתוני מאט רבים הקיימים היום בשוק שנוטים לייבש את השפתיים. בנוסחה רכיבים פעילים אפקטיביים כגון חומצה היאלורונית, שמן קצח, ורכיב שמקורו בפלפל הצ’ילי שיחדיו מעניקים לשפתיים נפח, הזנה ומראה מאט עז ובולט. סה”כ בקולקציה תשעה גוונים עזים ובולטים (סווטצ’ים), הגוון שלי M330 Spicy Burgundy הוא אדמדם קלאסי שמתאים לעונה הנוכחית.
מחיר 173 ₪
שפתונים נוזליים בגימור מאט Guerlain Liquid Matte
יחד עם שפתוני המאט הושקו שבעה גוונים לוהטים של שפתונים במרקם קרמי נוזלי ובעלי פיגמנט עז. השפתונים מכילים חומצה היאלורונית ותמצית סנטלה אסיאטיקה, שיחדיו מעניקים לחות ומבטיחים נוחות מיידית ועמידות מתמשכת לאורך זמן. לליין מבחר של שבעה גוונים שונים מאוד אחד מהשני. הגוון שלי M27 Addictive Burgundy שתואם לשפתון הוא אדום כהה בעל תת גוון חם, הפיגמנט עז וניתן לבנייה והמרקם קרמי ונעים על השפתיים.
מחיר 152 ₪
לסקירות נוספות של מוצרי גרלן בבלוג
קלרינס – קרם עיניים בשילוב גוון מתקן והגנה
Clarins – Mission Perfection Yeux SPF15
קרם עיניים חדש ומעניין בקלרינס שנועד לטפל בתופעת העיגולים הכהים תחת העיניים. מדובר על פיתוח חדשני שמשלב בין חומרי טיפוח לגוון אוניברסלי עדין שמסתיר כהויות. הפורמולה עצמה מכילה תמצית פיטנגו ייחודית המסייעת בהפחתת פעילות יתר של הפרשת מלנין ותמצית ערמונים המסייעת בצמצום הצטברות פיגמנציה. בנוסף לכל הפורמולה מכילה SPF15 המספק הגנה מפני קרני UVA ו-UVB, יתרון עצום בעיניי שכן קשה למצוא מוצר טיפוח לעיניים המכיל הגנה מפני קרני השמש. המוצר מגיע בשפורפרת שבקצה שלה מברשת עדינה מסתובבת, בעזרתה ניתן למרוח את החומר מתחת לעיניים (מומלץ לטשטש אותו עם האצבעות כדי להגיע להתאמת צבע מלאה). אני מצאתי אותו כסופר שימושי בשל כל התכונות שציינתי ואף כתחליף יומיומי לקונסילר.
תכולה: 15 מ”ל מחיר: 195 ₪.
Ombre Matte צלליות מונו בגוונים חדשים
כחלק ממראה קולקציית הסתיו-חורף של קלרינס מצטרפים שני גוונים חדשים לסדרת צלליות המונו שסקרתי כאן בעבר. אלו הן צלליות במרקם קרם אבקה עשויות מפורמולה ייחודית הכוללת אבקת במבוק. הגוונים החדשים ה Midnight blue 09# כוללים את הכחול היפיפה ו Ivory 10# בגוון שמנת בהיר ופיגמנט עדין מאוד שכמעט בלתי נראה עליי ויתאים יותר לבהירות עור בעיניי (סווטצ’ים).
מחיר: 179 ₪
סדרת מסכות חדשה לקלרינס
Clarins SOS masks
לרגל עונת החורף משיקים בקלרינס סדרת מסכות חדשה עשויה מתמציות צמחים ובה שלושה שלבים חשובים בשגרת הטיפוח של כל אישה – ניקוי, לחות והזנה:
מסכת חימר SOS Pure לאיזון וטיהור העור (ירוקה) – היא מסכה חימר מאוד עדינה שמשלבת בין חימר ירוק וחימר לבן יחד עם תמצית ערברבה אורגנית. המסכה נמרחת בנעימות רבה ונספגת תוך כעשר דקות. מטרתה צמצום נקבוביות תוך ניקוי העור והענקת מרקם מאט קטיפתי. בקלרינס ממליצים להשתמש בה פעם-פעמיים בשבוע, למרוח שכבה דקה, להמתין עשר דקות ולשטוף במים, כדי להעצים את האפקט ממליצים להסיר את שאריות המסכה באמצעות מים קרים.
מסכת SOS Comfort להזנת העור (צהובה) – מגיעה במרקם חמאתי ובעלת ניחוח נפלא של שמן וחמאת מנגו המופקים מהגלעין שידוע כעשיר בחומצות שומן ומרקם. את המסכה ממליצים בקלרינס למרוח בשכבה עבה בלילה לפני השינה, לאחר כעשר דקות ניתן להסירה באמצעות צמר גפן טבול במי פנים או לעסותה פנימה אל תוך העור. המסכה נועדה להעניק גמישות, רכות והזנה לעור והגנה עליו מפני התייבשות.
מסכת לחות SOS Hydra לרענון העור (כחולה) – מגיעה במרקם ג’ל בניחוח סורבה עדין ומבוססת על תמציות עלה החיים האורגני המסייע לחזק את תהליך הלחות הטבעית של העור. נועדה לספק לחות לעור צמא, לאזן את מצבורי הלחות הטבעיים של העור ולהעניק לו מראה קורן ואחיד יותר. בקלרינס ממליצים למרוח שכבה דקה של המסכה וכעבור עשר דקות להסירה באמצעות צמר גפן טבול במי פנים, או לעסותה אל תוך העור.
תכולה: 75 מ”ל, מחיר 175 ₪ לכל מסכה (מומלץ להימנע ממריחת המסכות באיזור העיניים).
את מוצרי קלרינס ניתן להשיג בלעדית בסניפי הסופר פארם.
לסקירות נוספות של מוצרי קלרינס בבלוג
מוצרים חדשים לסדרת הפאוני של ל’אוקסיטן
L’Occitane Peony Face Care
לסדרת הפאוני של ל’אוקסיטן מצטרפים 3 מוצרים חדשים לליין טיפוח הפנים:
Pivoine Sublime Petal Cleansing Oil – הוא שמן ניקוי פנים שמכיל בתוכו עלי כותרת שלמים של פרח הפאוני (אדמונית). הוא מגיע בבקבוק שקוף דרכו רואים את הפרחים שנקטפים באופן ידני בשיא פריחתם. את הפרחים מייבשים בל’אוקסיטן בשיטה מיוחדת המבטיחה שכל פרח ישמור על סגולות הייבוש הטבעי שלו. התוצאה – פורמולה מעודנת ומשובחת שנועדה לנקות בעדינות את העור, להסיר את הלכלוך ולהותיר תחושה קטיפתית וניחוח נפלא של פרחים (שימו לב שהוא אינו מיועד לאיזור העיניים).
מחיר: 149, תכולה 150 מ”ל.
לסדרה מצטרפות גם שתי מסכות קטנות לפינוק חד פעמי ונוח לנשיאה בתיק:
Flash Moisture Mask – היא מסכת לחות מיידית לשיקום ברגע של עור יבש ומיובש, היא מחדירה לחות שכוללת את תמצית פרח הפאוני לשיקום ושיפור העור.
Overnight Perfecting Mask – היא מסכה לשיפור ושיקום עור הפנים בלילה, היא נועדה למנוע סימני עייפות ומראה עמום של העור לאחר שנת לילה קצרה מידי.
מחיר המסכות: 25 ₪ לגודל 6 מ”ל
לכל הפוסטים על מוצרי ל’אוקסיטן בבלוג
מארז מוצרי חורף מפנק ומחמם של סבון
“Sabon – “Have a Cozy Winter
בסבון השיקו לאחרונה מארז מפנק ונעים לחורף המספק מענה כולל לעונה הקרה בה הטמפרטורות צונחות והעור מתחיל להתייבש ולהפוך לרגיש וצמא לטיפוח מזין.
במארז תמצאו שמן רחצה (58 ₪) שהופך לקצף עדין במגע עם מים ומועשר ב 45% שמנים איכותיים ומזינים כבר משלב המקלחת כגון שמן שקדים, זרעי ענבים ושמן הרוזמרין. בנוסף קרם גוף חמאתי (96 ₪) המכיל חמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה להשבת הלחות והגנה על העור. התוספת המפנקת במיוחד הינה הכירבולית לחורף (189 ₪) בעיצוב שחור לבן ומלא בסטייל הכולל 10 גדילים יפיפיים. את כל אחד מהמוצרים ניתן כמובן גם לרכוש בנפרד.
את המארז ואת מוצרי החברה ניתן להשיג ברשת חנויות סבון ברחבי הארץ ובאתר האונליין
בושם לשיער בניחוח המוכר של אמיקה
amika: Signature Hair Fragrance 001
מעריצות הניחוח הייחודי של מוצרי אמיקה בוודאי תשמחנה לשמוע שהחודש המותג השיק בושם לשיער הנושא את הניחוח המוכר. הבושם מרוכז במיוחד ומכיל ניחוחות של וניל חם, פירות הדר מרעננים ותלתן פיקנטי ומתקתק. הוא מגיע באריזת 30 מ”ל בעלת הטבעת הפרחים הגרפית המאפיינת את כל מוצרי המותג ומייצגת את דובדבן האובליפיחה בעל סגולות הריפוי והשיקום הייחודיות שהינו המרכיב העיקרי של ליין טיפוח השיער של החברה, וקיים גם בריכוז גבוה בבושם המדובר.
את הבושם ניתן להתיז על שיער רטוב, יבש או לח ממרחק של 30 ס”מ על מנת להגיע לפיזור מלא.
מחיר: 90 ₪, תכולה: 30 מ”ל. ניתן לרכוש באתר אמיקה, באתר גילטי, ברשת אפריל ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ.
קולקציית החגים של OPI לשנת 2017 – מהדורה מוגבלת
Love OPI Xoxo
קולקציית החגים של OPI לשנת 2017 נקראת Love OPI Xoxo והיא כוללת 12 גוונים בהשראת קרירות החורף, הרומנטיות בעונת החגים ואווירת הכריסמס המשפחתית (סווטצ’ים). הגוונים לגמרי משדרים כריסמס והם נעים בין אדומים חגיגיים ללבן, שמנת, כסף ושחור. בנוסף התווספו גם גווני זהב וסגול כדי לאזן את צבעוניות האוסף. אני בחרתי שלושה גוונים מתוך האוסף. אגב, יחד עם הקולקציה הזו הוצג העיצוב החדש והמודרני של לק הג’ל הנושא ראש בקבוק לבן.
מימין לשמאל:
Sending You Holiday Hugs – גוון פטל אדמדם, שימרי ומאוד כריסמסי, מזכיר במעט את הגוון I’m Not Really a Waitress, אך מעט יותר כתמתם ממנו.
Fill the Chemis-tree – הוא סגול שימרי דואכרומי יפיפה ומיוחד, בעל פורמולה מצויינת. הפייבוריט שלי בקולקציה!
The Color That Keeps On Giving – גוון ורדרד בהיר ומעט שימרי, דורש 3 שכבות לפחות. בחרתי בו כי רציתי לק נייטרלי כזה לימים בהם אני ממהרת ובכל זאת רוצה לצאת עם לק סמלי על ציפורניי. לדעתי יהיה יפה מאוד כתוספת לפרנץ’.
מחיר: 65 ₪. ניתן לרכוש ברשת אפריל, רשת נייל סטודיו ובמכונים המקצועיים.
ניחוח חדש בסדרת הבשמים של קלואה
Chloé Absolu de parfum – 10 Years of an icon
בקלואה מציינים עשור לבושם הראשון קלואה, ניחוח שהפך לאייקוני ולהצלחה בינלאומית שבאה לידי ביטוי ברף מכירות גבוה שלא יורד מהרגע שהושק בשנת 2008. את אהבתי הרבה לניחוחות של קלואה ובמיוחד לסדרה הזו הבעתי כאן לא מעט פעמים (קישור לכל הפוסטים בנושא). אני אוהבת את הבשמים הללו של קלואה כי הם מתמזגים היטב על עורי, מותירים תחושה נשית, יוקרתית, שיקית ומרעננת לאורך כל היום ואף הולכים ונעשים יותר טובים על העור לאורך שעות היום. הם מתאימים לכל אירוע ולכל עונה בעיניי וכמעט תמיד קוצרים מחמאות. לרגל חגיגות העשור העליתי לאינסטה סטוריס ולדף הפייסבוק שלי וידאו קצרצר של אוסף בשמי קלואה הנוכחי שלי שמונה כרגע 11 בשמים, שחלקם אגב כבר לא במגוון (את המגוון העדכני של הבישום כיום תמצאו באתר הרשמי של קלואה).
לכבוד המאורע חברו שוב בקלואה למישל אלמריאק, אחד מאמני הבישום המחוננים בצרפת והאחראי ליצירת הבושם הראשון והקלאסי Chloe Eau de Parfum ולכמה ניחוחות מעולים אחרים בסדרה. המטרה היתה להפיק ניחוח יוצא דופן המאדיר ומעצים את הניחוח המקורי והמפורסם הראשון של קלואה.
הניחוח החדש נקרא Chloé Absolu de parfum והפך מייד לפייבוריט נוסף אצלי באוסף, הוא דומה לקלאסי אך תווי הבושם המקוריים אכן התחדדו והתעצמו: ורד המושק הקיים בניחוח הקלאסי מועצם ומשולב עם תמצית ורד סנטיפוליה לצד מיצוי וניל קטיפתי ונגיעה קלה של פטצ’ולי להוספת עניין. האריזה דומה מאוד לאריזה הקלאסית והמוכרת ולראשונה המכסה הכסוף דמוי הדסקית זוכה לגוון מוזהב כביטוי למגע גוון הזמן במתכת. סרט הבז’ המפורסם שנארג בעבודת יד זוכה לאריגת חוט זהב שהופך אותו למהודר וחגיגי במיוחד לרגע ציון העשור.
תווים עליוניים: ורד מדמשק
תווי לב: ורד סנטיפוליה, פטצ’ולי
תווי בסיס: וניל
תכולה: 50 מ”ל, מחיר: 470 ₪, 75 מ”ל, מחיר: 570 ₪
Juliette Has a Gun – Sunny Side Up
ג’ולייט האז א-גאן – מותג בשמי נישה
את מותג הנישה Juliette Has a Gun יצא לי להכיר רק לאחרונה והודות לביקוריי במסגרת סיקורים מגוונים לבלוג, במתחם הדיוטי פרי של ג’יימס ריצ’רדסון, שם הוא נמכר בלעדית בשנים האחרונות.
מדובר בקולקציית בשמי נישה ייחודיים שיצר רומנו ריצ’י, נינה של נינה ריצ’י המפורסמת. את ההשראה לשם ולקולקציה שאב ריצ’י מהטרגדיה המפורסמת של שייקספיר “רומיאו וג’ולייט”. ריצ’י בחר להפוך את ג’ולייט המודרנית של היום לחמושה בבושם כמטאפורה לאקדח, הבושם הופך למעשה לנשק האישי והסודי שלה. הבשמים המיוחדים מייצגים את האישה המשוחררת והמעט נקמנית של היום שמבינה שהחיים קצרים מידי ומלאים בתענוגות שחבל לא לנצל. מאז הקמתו של המותג בשנת 2006 ועוד היום השיקו בחברה כ-20 בשמים שונים אותם יצר ריצ’י בשיתוף עם אמן הבישום פרנסיס קורקדיג’ן. כל אחד מהבשמים מספר סיפור שונה של הגיבורה המודרנית שלמרות הכל עדיין נשארת רומנטית.
הניחוח החדש Sunny Side Up של המותג נוצר בהשראת רגעים של חופש, נונשלנטיות ושחרור. הרעיון היה ליצור בושם שמעורר רגשות שמחים וחיוביים ולשם כך נבחר הצבע הצהוב שמשתלב על גבי עיצוב הבקבוק, ומבטא אופטימיות, בטחון עצמי ואנרגיות חיוביות. השם “Sunny Side Up” מייצג גם את השמש הצהובה שמבטאת את אור היום וגם את הצבע הצהוב של “ביצת העין” (תרגום מסלנג אמריקאי) שמגישים לארוחת בוקר. הפן האמנותי והשובבי של הבושם בא לידי ביטוי גם בשיתוף פעולה עם אמן הפופ המפורסם והצבעוני ג’יימי קאלן שאייר את הבושם ואת רומנו ריצ’י עצמו בשילוב גוונים צבעוניים ואלמנטים חזותיים המשלבים בין פרטים תמימים לסמלים אירוטיים.
הניחוח של הבושם מצא חן בעיניי כמעט מהרגע הראשון ואולי בעיקר כי הוא עורר לא מעט תגובות ומחמאות מהסביבה. יש לו ניחוח עצי קרמי, מעט מאסקי עם נגיעות קוקוס וחלב. מצד אחד הוא מזכיר לי ניחוח יוקרתי מולקולרי שכבר הרחתי איפה שהוא ומצד שני הוא חדש לגמרי לאף שלי, משהו שקשה להסביר במילים וכדאי לנסות. לגמרי ניחוח מעניין שאני ממליצה לבדוק, לצד שאר בשמי המותג ובמיוחד לאוהבות בשמי הנישה. האריזה אגב נראית מעט פשוטה בתמונה, אך כשמחזיקים אותה ביד מרגישים את המאסיביות והיוקרתיות שבה.
תווים עליוניים: אלגום אמיריס, לקטון יסמין, תמצית וניל
תווי ליבה: סנדלווד, חמאת איריס, יסמין ערבי
תווים תחתונים: אמברטה, Iso E super, סליצילט
מחיר: 149.90 דולר ל- 100 מ”ל EDP. להשיג בלעדית בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי
ויקטור אנד רולף
Victor & Rolf – Flowerbomb Bloom
נעבור למותג ויקטור & רולף – בית אופנת האוונגרד שהקימו בשנת 1992 המעצבים ההולנדים ויקטור הורסטינג ורולף סנוארן (Viktor Horsting & Rolf Snoeren), שהפכו למוכרים ומוערכים מאוד הודות לתפירה הפרובוקטיבית ולזוהר הקונספטואלי שלהם. את הניחוח הראשון “Flowerbomb” השיקו ב 2005 והוא היה עשיר בפרחים מתוקים ורבי עוצמה מתוך שאיפתם ליצור חווית בושם חדשנית שמותירה שובל מרשים במיוחד.
גרסת האו דה טואלט החדשה לשנת 2017 “Flowerbomb Bloom” שומרת על מהות ה-“Flowerbomb” אך הפכה לאוורירית יותר, בעלת פרץ של פרחים טריים ורעננים ותווים של אוויר הרים.
הניחוח של הבושם מתוק, חושני ופרשי ויתאים בעיניי לאוהבות הז’אנר המתוקים. הבקבוק האייקוני המעוצב בהשראת חיתוך היהלום כחפץ יקר ערך הפך לדק יותר על מנת לגלם את האווריריות שבו. על צוואר הבקבוק חותם השעווה השחור של ויקטור ורולף המעטר את מרבית בשמי המותג.
תווים עליוניים: רימון, מנדרינה
תווי ליבה: ורד מדמשק, יסמין, אוויר הרים, פריסיה
תווים תחתונים: עציים, מאסק, פטצ’ולי, וניל
מחיר: 99 דולר ל- 100 מ”ל EDT. להשיג בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי
Dior – J’adore Exceptional Edition
ונסיים עם בושם חדש נוסף שלא נמצא ברשותי, פשוט בשל הסיבה שמדובר בבושם הכי יקר שהושק השנה בעולם! הבושם המיוחד J’adore Exceptional Edition נוצר במיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת 70 לבית Dior ובהשראת בקבוק הבושם המרהיב ביותר ב-Dior אשר עוצב על ידי כריסטיאן דיור ב-1956.
לרגל המאורע יצרו בדיור 70 בשמים ייחודים בלבד שפזורים ברחבי העולם, אחד מהם (מספר 3 באוסף) נחת אצלנו בבוטיק Dior בקניון האופנה גינדי בתל אביב ומוצע למכירה פומבית בסכום התחלתי של 88,000 אלף שקלים. במסגרת שיתוף פעולה נוסף של דיור עם שנקר סכום המכירה של הבושם יועבר במלואו כתרומה למחלקה לעיצוב אופנה.
מבחינה עיצובית: מדובר ביצירת אמנות בלעדית שהוכנה בעבודת יד של ניפוח זכוכית וחיתוכים מדוייקים על ידי מומחים לבקבוקי קריסטל. צוואר הבקבוק הפרחוני נשאר נאמן למקור ויוצר בגרסה מודרנית עם שימוש בטכניקות הצורפות החדשניות ביותר ושילוב של זהב 14 קראט. מבחינת הניחוח: הבושם שנוצר על ידי יוצר הבשמים של המותג פרנסואה דה מאשי, מציע פרשנות חדשה ובלעדית לניחוח האייקוני J’adore. הוא מורכב מהפרחים היפים ביותר בגינות גראס בצרפת ובראשם ורד מאי ויסמין. החדשות הטובות הן שתוכלו לנסותו באמצעות בקבוקון טסטר שמוצג לצד הבושם עבור מבקרי החנות.
לצפייה בתמונות וסרטונים נוספים מהשטח שהעליתי במהלך האירוע החודש בבוטיק Dior
עד כאן הפוסט להפעם. מקווה שנהניתם ומאחלת לכם המשך חורף נעים, ריחני ומפנק! ♥
מוזמנים להצטרף אליי גם בפייסבוק ובאינסטגרם לשם אני מעלה תמונות וסרטונים מהשקות של מוצרים חדשים, רכישות שעשיתי, חוויות וחיי יומיום.
רוצים לדעת מתי עולה פוסט חדש?
*ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת