שתפו את הפוסט:

בגוצ’י משיקים את הבושם “Gucci Bloom Acqua Di Fiori”, גרסה חדשה ומרעננת לניחוח הקודם “Gucci Bloom” שמגיעה אלינו במיוחד לכבוד הקיץ.

על המותג: מייסד המותג Gucci הוא גוצ’יו גוצ’י האיטלקי, בן למשפחה צנועה ורגילה מטוסקנה, שהחליט ללכת אחר החלום שלו ולהקים מותג אופנה משלו. גוצ’י היגר למערב אירופה בצעירותו וחי בפריז ובלונדון שם התפרנס למחייתו כעובד בית מלון. במהלך השנים הללו התוודע לאנשי החברה הגבוהה של אירופה ושאב השראה עמוקה ממזוודות היוקרה עימם הגיעו אורחי המלון, שבאה לידי ביטוי ביצירותיו מאוחר יותר. במהלך מלחמת העולם הראשונה חזר גוצ’י לאיטליה ושירת בצבא האיטלקי, לאחר מכן החל להתמחות בייצור מוצרי עור מהודרים.

בשנת 1921, בהיותו בן 40 הקים גוצ’י את החברה שלו בפירנצה יחד עם אשתו. בשנים הראשונות עסק בייצור תיקים וארנקים מהודרים מעור בשילוב בדי משי והצליח מאוד בקרב בני האצולה. עם השנים השתלבו בעסק גם ילדיו ונכדיו של גוצ’י שהרחיבו את העסק ופתחו חנויות נוספות ברחבי איטליה ובשדרה החמישית בניו יורק. גוצ’י הלך לעולמו בשנת 1953, אך הודות לדור ההמשך שלו, המותג שלו שיגשג והפך להצלחה כבירה ברחבי העולם ונחשב לשיא היוקרה והסטייל האיטלקי המעודן. כוכבי קולנוע וידוענים רבים כמו גרייס קלי וג’קי קנדי אימצו את פריטי הקולקציות ונהגו להצטלם עימם באירועים נוצצים. סמל המותג המפורסם המשלב בתוכו את האותיות G אחת כנגד השנייה (ראשי התיבות של גוצ’יו גוצ’י) אומץ במהלך שנות השישים והפך לאייקוני ולסמל סטטוס נחשק ביותר עד היום.

לגוצ’י כיום מעל ל-500 חנויות רשמיות ברחבי העולם, הוא משתייך כעת לתאגיד הצרפתי “קרינג” שבבעלותו מגוון מותגי יוקרה נוספים. בשלוש השנים האחרונות משמש אלסנדרו מיקלה כמעצב הראשי של המותג, שהביא עימו גישה חדשנית ומודרנית שחיזקה מאוד את מעמדו של המותג כאחד מבתי האופנה המובילים של המאה ה 21. גוצ’י מגדיר עצמו היום כמותג יוקרה איטלקי עכשווי, אקלקטי ורומנטי המייצג את פסגת אמנות עיצוב היד האיטלקי תוך תשומת לב מוקפדת לפרטים. תוכלו להתרשם מכל תצוגות האופנה האחרונות והפריטים הכי עדכניים של גוצ’י באתר החברה.

הבושם הראשון מבית גוצ’י Gucci No.1 הושק לראשונה ב 1974 ומאז הצטרפו אליו יותר מ 60 בשמים נוספים לאישה ולגבר שנוצרו בשיתופי פעולה עם אמני בישום מובילים. ההיכרות האישית הראשונה שלי עם בשמי המותג מעלה בי חיוך נוסטלגי והיא החלה כשרכשתי את הבושם Gucci Rush הנפלא ממש כשהוא הושק בשנת 1999. בזמנו כל כך אהבתי אותו שהשתמשתי בו מידי יום והצלחתי לסיים ברצף שני בקבוקים שלמים. מה שבוודאי לא קורה לי היום, כי אני נהנית לגוון וכמעט ולא משתמשת באותו הבושם יום אחר יום.

הניחוח הראשון בסדרת Gucci Bloom הפרחונית הושק לפני פחות משנה והיה מורכב בעיקרו מתמציות יסמין סמבאק וטוברוז. זהו הבושם הראשון שהושק למעשה תחת מעצב הבית אלסנדרו מיקלה והוא נוצר בהשפעת החברות בין נשים צעירות וספונטניות כפי שניתן לראות בסרטון הקמפיין בכיכובה של דקוטה ג’ונס. הרעננות והבחירה בקונספט הפרחוני משקפת את מהותה של גוצ’י לאורך השנים עוד משלהי שנות השישים כשיצר רודולפו גוצ’י הבן צעיף פרחוני מיוחד עבור הנסיכה גרייס קלי מושא הערצתו. הצעיף כונה “Gucci Flora” ויותר מאוחר זכה אף לליין בישום בהשראתו.

הניחוח החדש Gucci Bloom Acqua Di Fiori הינו גרסת או דה טואלט רעננה, ירקרקה ואנרגטית יותר מקודמתה ובעיניי גם שונה מאוד. על שתי היצירות אחראי הבשם אלברטו מורייס. תווי הבושם “Gucci Bloom Acqua Di Fiori” מכילים קסיס ועלי גלבנום שמביאים איתם ניחוחות של תחילת עונת הפריחה, טוברוז מהודו ויסמין להוספת מימד פרחוני ואקזוטי לבושם, מאסק וסנדלווד להענקת סיומת נקייה ואוורירית.

האריזה בדומה לאריזה הקודמת מגיעה בבקבוק מלבני ואטום דמוי חרסינה בגוון ורדרד וינטאג’י אך נושאת מדבקה בעלת עיטורים פרחוניים ירוקים שמשקפים את מהות הבושם וגם את אחד מסימני הזיהוי של גוצ’י כפי שניתן לראות בהרבה מעיצובי האופנה שלהם בשנים האחרונות.

אם אתן אוהבות ניחוחות ירקרקים של צמחייה פורחת בשילוב פרחים לבנים, “Gucci Bloom Acqua Di Fiori” בהחלט יכול להיות הניחוח שלכן לקיץ הקרוב, וכעת תוכלו למצוא אותו במחיר של 110$ בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי עבור גודל של 100 מ”ל.

לעוד סקירות של בשמים בבלוג הקליקו כאן

 

הירשמו דרך הלינק הזה לרשימת התפוצה כדי לקבל את הפוסטים החדשים ישירות למייל שלכן וכמובן שאתם מאוד מוזמנים להצטרף אליי גם באינסטגרם, בפייסבוק לעדכונים נוספים.

 

*הבושם התקבל לסקירה

שתפו את הפוסט:

תגובות, שאלות והתייעצויות

5729a4c5989ce1f807dbe78d59b3a353