שתפו את הפוסט:

כשכתבתי את מהדורת הבישום הקייצית האחרונה שעלתה פה כחודש לפני ראש השנה תהיתי אם תעלה מהדורה נוספת לקראת החגים ואכן ממש בסמוך לחג כבר צצו לא מעט בשמים חדשים על המדפים, אך העדפתי להמתין עוד קצת להגעתם של בשמים שיצאו גם אחרי החגים כדי שיהיה לי מספיק זמן להתנסות בכולם ולשתף כאן אתכם. אז מהדורת בשמי סתיו (שאוטוטו הופך לחורף) מחכה לכם כאן היום, וגם *שימו לב* – אחד מהבשמים בפוסט יופיע בפעילות שווה במיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם בשבוע הבא שבה תהיינה כמה זוכות! אז אם אתם טרם עוקבים אחריי גם שם, זהו בהחלט הזמן להצטרף! **עדכון – הפעילות עלתה! פרטים כאן >> בואו להשתתף! :) 

ביקורת בשמים חדשים לסתיו חורף 2019 של טום פורד, קלואה, נרסיסו רודריגז, טיירי מוגלר, הרמס, ג'ו מלון, מונטל, גוצ'י, איב סאן לורן, איסי מיאקי
בשמים חדשים לסתיו-חורף 2019

 

 

 

 

 

TOM FORD MÉTALLIQUE

פרחוני אלדהידי

עוד ניחוח ייחודי לבית טום פורד והפעם בהשראת מתכת מבריקה. תווי הבושם מורכבים מפרץ של אלדהידים, פרחים לבנים, אמבר, וניל, סנדלווד, ברגמוט ירוק ופלפל ורוד ותוסס. שילוב של ניחוח חמים, מורכב וארומטי מצד אחד וקריר ומתכתי מצד שני. בהחלט ניחוח לא שגרתי ויוצא דופן של מתכת. מאוד מעניין, אך לא בטוח שיתאים לכל אחד. כדאי לנסות ולבחון אותו על עורכם לאחר מספר שעות כי הוא מתרכך עם הזמן. הבקבוק עצמו לגמרי משקף את הבושם. בקבוק חלק וכסוף עם תווית מתכתית זהובה ופקק תואם.

מחיר: 50 מ"ל – 570 ₪, 100 מ"ל- 805 ₪

ניתן להשיג: סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן, רשת BE

לסקירות נוספות של מוצרי טום פורד בבלוג  >>

 

 

 

קלואה  – Chloe L'eau EDT

פרחוני, הדרי, עצי

סדרת "Signature" של קלואה (בשמי הפפיונים)  היא לחלוטין הסדרה האהובה עליי מבין בשמי המותג (ראו סרטון אוסף) וכששמעתי שהם השיקו בושם הנקרא "Chloe L'eau EDT", תהיתי אם הוא יהיה דומה באיזה שהוא אופן לבושם הנפלא "L'Eau de Chloé" (עם הפפיון הירוק) שסקרתי פה בעבר ובינתיים כבר יצא מהמגוון. אך גיליתי כי מדובר על בושם שונה לחלוטין ונעים לא פחות.

"L'Eau" (מים) הוא מונח שחוזר כל הזמן בעולם הבישום, מה שאומר שהניחוח המוכר מקבל ביטוי קליל ואוורירי יותר. הניחוח החדש של קלואה אכן קליל ורענן יותר ובעיניי כמעט ולא מזכיר את הניחוח הקלאסי המוכר מהסדרה אם כי גם הוא נרקח ע"י מישל אלמאיירק, יוצר הבושם הראשון ומרבית בשמי הסדרה. התו הדומיננטי הבולט הוא הורד כמו בכל בשמי הסדרה, שמקבל הפעם שוב ביטוי מעניין לצד נוכחות האשכולית הליצ'י והמגנוליה, ובבסיסו תווים עציים של ארז ואזוב אלון לצד מאסק. הניחוח רענן, נעים, נקי, אלגנטי והאהוב עליי מכל הבשמים שהושקו בבית המותג בשנתיים האחרונות.

מבחינת האריזה, עיצוב הבקבוק המסורתי נשמר אך הפעם ללא פס המתכת המוכר. סרט המשי העבה הנקשר בעבודת יד ומהווה את סימן ההיכר של בית קלואה מופיע הפעם בגוון ורדרד רך.

מחיר: 449 ₪, 100 מ"ל.

כל הסקירות של בשמי קלואה כאן >>

 

 

 

 

טווילי ד'הרמס או פוורה Twilly d'Hermes Eau Proivrée 

פרחוני, עצי, מתובל

בושם המשך לניחוח "Twilly d'Hermes" משנת 2017 שסקרתי כאן בבלוג ונוצר ע"י כריסטין נאג'ל, אמנית הבישום הנוכחית של הבית. טווילי שנקרא על שם צעיף היוקרה המפורסם של המותג נועד לבטא שובבות ורוח נעורים ובדומה אליו ניחוח ההמשך נועד לשקף את הגישה הנועזת וחסרת הדאגה של הנשים של היום. הגרסה הנוכחית מזכירה מאוד את הראשונה בעיניי, אך גם הטוויסט החדש מורגש ואני גם מעדיפה אותו ככה. הבושם אוורירי יותר, עצי ומתובל בצורה אחרת. הוא מכיל שלושה תווים מרכזיים: פלפל ורוד (פרי יער מתובל) ורד ופצ'ולי.

אריזת הדפס ה"טווילי" הצבעונית מגיעה בגוונים אדומים ונועזים יותר וכך גם הבקבוק עצמו. הבקבוק המרובע נוצר עבור הרמס כבר בשנת 1951, בהשראת הפנסים של עגלות הסוסים של פעם ושימש מאז עבור ניחוחות שונים של בית היוקרה הרמס. הפקק המוכר מבשמי הרמס מופיע ככובע מגבעת אופנתי ושובב עם עניבת משי צבעונית הקשורה ביד סביב צוואר הבקבוק תואמת לאריזת הבושם, כל עניבת משי שונה מקודמתה ולכן כל בקבוק הוא ייחודי.

 

מחירים: 310 ₪ ל-30 מ"ל, 465 ₪ ל-50 מ"ל, 630 ₪ ל-85 מ"ל

נמכר בבלעדיות ברשת אפריל

 

לכל הסקירות של בשמי הרמס בבלוג >>

 

 

 

 

 

אנג'ל או דה טואלט Angel Eau de Toilette 

פירותי, שוקולדי, אוורירי

בשנה הנוכחית שיתפתי אתכם מספר פעמים לגבי האובססיה המחודשת שלי לבשמי אנג'ל של טיירי מוגלר והנה מגיעה עוד גרסת או דה טואלט חדשה ומצוינת שיכולה להוות בשורה מעניינת עבור מי שמחפשת גרסה קלילה יותר של האנג'ל. הבושם החדש מוגדר ע"י המותג כרענן ומואר ושנועד לאישה עם אישיות חושנית, בהירה וספונטנית. הניחוח פירותי, מתוק ורענן יותר. מכיל את תווי הפרלינים הממכרים, הדרים, פרח הפאוני, פירות יער, פצ'ולי, תפוח ותווים עציים. גרסה נהדרת בעיניי!

בשל שינוי עיצובי קל שעשו בגב בקבוק הכוכב האייקוני לראשונה ניתן גם להציב את הבקבוק גם בצורה מאונכת על שידת האיפור. הכוכב כפי שציינתי פה בעבר הוא קמע המזל של טיירי מוגלר ואפשר לראות אותו חוזר גם בעיצובי בגדיו, גם בצורה סמלית על גבי כל אחד מסדרות הבשמים האחרות של מוגלר וגם בהופעותיו שלו.

מחיר: 299₪, 50 מ"ל.

 

בשמי אנג'ל שנסקרו עד כה בבלוג:

הבושם אנג'ל הקלאסי 1992 וגרסת אנג'ל הקודמת Fruity Fair 2018 >>

גרסת Angel Eau Croisière 2019 >> 

 

לכל הסקירות של בשמי טיירי מוגלר בבלוג >> 

 

 

 

 

נרסיסו רודריגז רוז' או דה טואלט  ROUGE Narciso Eau De Toilette

עצי, מאסקי, ארומטי

כשנה אחרי שהשיקו בבית נרסיסו את הניחוח ROUGE מסדרת "נרסיסו" (המרובעת), נחתה אצלנו גרסת האו דה טואלט של אותו הבושם. גרסה אוורירית וקרירה יותר ובעלת תו המאסק הדומיננטי המאפיין את מרבית בשמי נרסיסו, עטופה בזר פרחוני של חבצלות עמק ורדים, ארומת יער חמימה בשילוב פולי טונקה ואורן שחור ולבן. הבקבוק זהה כמעט לגמרי לבקבוק של הניחוח הראשון עם הבדל קטן שמרמז על תמהיל הבושם – הכיתוב הפך משחור ללבן והפקק האדום הפך לשקוף.

דיברתי בעבר על כך שלצבע יש משמעות עזה בקו הבשמים של נרסיסו רודריגז – בעיניו הצבע הוא המפתח ללב, והבחירה באדום משקפת את כוחות המשיכה רבי העוצמה, תשוקה, מסתורין ותעלומה. יש לי את שתי הגרסאות של הניחוח הזה ואני יכולה לומר שבפתיחה כמעט ולא מרגישים בהבדל ביניהם. עם הזמן האו דה טואלט אכן מרגיש קליל יותר, אך אני חושבת שמבין השניים הייתי הולכת דווקא על האו דה פרפיום (הראשון) שמרגיש לי מוצלח ועמוק יותר מבין השניים. ממליצה לנסות את שניהם ולהחליט בעצמכם לאחר מספר שעות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל 399 ש"ח, 90 מ"ל, 526 ש"ח.

לכל סקירות בשמי נרסיסו רודריגז בבלוג >>

 

 

 

 

מונטל פריז Montale Paris – Pure Love Edp

מתובל, עצי, עורי

ניחוח חדש לבית בישום הנישה היוקרתי הפריזאי Montale Paris עליו כתבתי בהרחבה בפוסט הזה. בשמי מונטל ידועים בשל חומרי הגלם הדומיננטיים והאוריינטליים שלהם בריכוזים גבוהים אשר מושפעים ממסורות הבישום של תרבות המזרח.

הניחוח החדש "PURE LOVE" מיועד גם לאישה וגם לגבר. ניחוח אוריינטלי מתובל מובהק שמתאים מאוד לסתיו-חורף לאוהבי ניחוחות של עור, אמבר ווניל, ואכן שמתי לב שגם העמידות שלו מאוד גבוהה. תווי הראש של הבושם מורכבים מלימון נוצץ ומנדרינה עסיסית ממחוז קלבריה בדרום-מערב איטליה, קרדמון הודי ופלפל שחור. בתו הלב אלמוג חושני מחופי מחוז מיסור שבהודו, עלי ורדים צרפתיים, עלי סיגליות ממצרים, שורשי וטיבר מהאיטי. תו הבסיס מכיל ענבר יקר ערך, תרמילי וניל ממדגסקר, עור משוזף, מאסק אבקתי. בקבוק האלומיניום שזכה לסימן ההיכר של המותג מגיע הפעם במארז שחור מאט וכיתוב זהב יחד עם השקית היוקרתית להגנה על הבקבוק שמגיעה עם כל בקבוקי המותג.

מחיר: 163 דולר ל- 100 מ"ל או דה פרפיום. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

 

 

 

גוצ'י "ממואר" – GUCCI Mémoire d'une Odeur E.D.P

מינרלי, ירקרק, פרחוני

ניחוח חדש, ירוק ורענן מבית גוצ'י המיועד גם לגבר וגם לאישה. השם "Mémoire" (זכרון) מצביע על הקשר החזק והידוע בין ריח וזכרון. זה ידוע שניחוחות מזכירים לנו תקופות מסוימות, מעלים תחושות ורגשות וממש לרגע מעניקים לנו את אותו הרגע שוב. אלסנדרו מישל, המנהל האמנותי של המותג רצה ליצור ניחוח היברידי שאי אפשר לזהות בקלות ושלא ניתן לשייך למשפחת ריח ספציפית וראה בחזונו פרח מסוים בתוך הבושם. כזה שיתאים גם לאישה וגם לגבר.

יחד עם בשם הבית אלברטו מוריל בחרו בפרח ה"קמומיל הרומאי", הגדל באזור רומא בגינות מדורגות מאז המאה ה-16 וה-17 ונושא ניחוח ארומטי וירוק עם סיומת של דבש ותפוח ירוק. לצד זאת מכיל הבושם את פרח היסמין ההודי בצורת הכוכב שנחשב לתו בלעדי של גוצ'י ומכונה גם "מלכת הלילה" – מכיוון שהוא פולט ניחוח עוצמתי יותר בלילה, וממשיך להיות קליל ורענן יותר במהלך היום. התווים הסופיים של הבושם הם עציים ומאסקיים: סנדלווד, ארז ומאסק מינרלי. בכך למעשה יצרו בגוצ'י קטגוריה חדשה בתחום הבישום הקרויה "מינרלית-ארומטית".

עיצוב הבקבוק שכאמור הותאם גם לגבר וגם לאישה שואב השראה מבקבוקי הוינטאג' של בשמי גוצ'י משנות התשעים המוקדמות. הוא מגיע בזכוכית ירוקה, שקופה ומחורצת כמו עמוד מהעולם העתיק, עם מכסה זהוב ונוצץ ככתר ושמו של המותג ביחד עם שם הבושם בתווית המוקפת בזהב. הקופסא הירוקה של הבושם מסמלת לילה מלא כוכבים ועולם גשמי שמביט אל המרומים בפליאה, והיא מעוטרת בגופים שמימיים בהשראת הציורים בכנסיות הרומיות והגותיות של ימי הביניים והרנסנס באירופה.

מחירים: 60 מ"ל – 80 דולר, 100 מ"ל – 108 דולר

להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

 

 

 

ג'ו מלון Jo Malone – POPPY & BARLEY  

פרחוני, פירותי, עצי

המותג הבריטי ג'ו מלון השיק לאחרונה ניחוח חדש לאישה וגם לגבר בהשראת שדות דגנים שופעים באנגליה שבהם מתערבבים היבולים בפרחי הפרגים הנצחיים והעליזים. השילוב הזה יוצר ניגוד מעניין בין פרחי הפרג התוססים לדגנים המזינים וסביבם רמזים של סיגליות ותאנים.

מכיוון שהנחת בשמים זה על גבי זה ליצירת ניחוח אופייני התפור לפי מידה היא חלק מה-DNA של ג'ו מלון לונדון, ה- Poppy & Barley תוכנן כך שישתלב באופן מושלם בניחוחות האחרים של ג'ו מלון לונדון.

שילובים מומלצים לדוגמה:

Poppy & Barley עם Honeysuckle & Davana לקבלת ניחוח פרחוני תוסס.

Poppy & Barley עם  Wood Sage & Sea Salt  לקבלת ניחוח צבעוני המפיץ רעננות מינרלית.

Poppy & Barley עם Myrrh & Tonka  לשילוב המוסיף עושר וחמימות.

 

מחיר: 30 מ"ל – 265 ₪, 100 מ"ל- 530 ₪

 

ניתן להשיג: בקניון TLV פאשן מול, ת"א, קניון עופר רמת אביב, ת"א וקניון ממילא, ירושלים.

 

לכל הסקירות של בשמי ג'ו מלון בבלוג >>

 

 

איסי מיאקי  ISSEY MIYAKE – L’Eau d’Issey Rose&Rose

ניחוח חדש הזוכה לשם "Rose&Rose" מצטרף לסדרה האייקונית "L’Eau d’Issey" מבית איסי מיאקי, והוא נוצר בהשראת הורד. הורדים הם חלק בלתי נפרד מהיסטוריית הבישום על אף קוציהם הדוקרים, כחלק מהפרדוקס של הטבע – עדינות מופלאה לצד קוצניות. הניחוח משלב שני סוגי ורדים: הורד היוקרתי מדמשק בעל מאת העלים המיתולוגיים, והורד הבולגרי העדין והמופלא. לצד זאת פלפל ורוד מלווה בנגיעה של פטל ואגס בתוספת תווים פירותיים של אוסמנטוס ותמצית הפצ'ולי, אמברוקסן וקשמרן.

הבקבוק האייקוני מגיע הפעם בגוון ורוד שקוף, והמכסה הכדורי זכה לגוון ורדרד אדמדם של ורד ובכך מדמה מראה של טיפת מים עדינה הנושקת לחודו של קוץ דוקרני.

מחיר: 90 מ"ל – 369 שח, 50 מ"ל – 299 שח

 

 

 

 

איב סאן לורן "ליברה"  Yves Saint Laurent LIBRE

פרחוני, ארומטי, הדרי

הבושם "Libre – חופש" נוצר כמחווה למייסד המותג איב סאן לורן שהגדיר את עצמו כאדם שתמיד חי על הקצה ונהג לפרוץ גבולות חדשים. איב סאן לורן התפרסם בעיקר בשל העובדה שבשנות השישים איפשר לנשים לראשונה ללבוש טוקסידו כלבוש ערב פרובוקטיבי וראה בחצאית המיני כפריט שמאפשר לאישה לנוע בחופשיות. גם הבושם "ליברה" על פי המותג הינו ניחוח הצהרתי לאישה שחיה לפי החוקים של עצמה ואשר לא מפחדת להתנסות ולאתגר את החופש שלה.

הניחוח פרחוני חמים ומשלב בין תמציות לבנדר מצרפת לפריחת התפוז, וניל, ענבר ואקורד של מאסק. על הבושם אחראים הבשמים הווירטואוזיים של חברת IFF אן פליפו וקרלוס בן-נעים שעבדו עליו במשך כ 7 שנים, במהלכם יצרו לו מעל ל- 1500 ואריאציות שונות. לבקבוק פקק שחור א-סימטרי בהשראת שמלת הקוטור של איב סאן לורן, סביב צוואר הבקבוק שרשראות זהב שמזכירות את תיקי YSL האייקוניים. לוגו המותג YSL מוטה על צידו כמדגיש את הדקולטה של ה-Y.

מחיר: 50 מ"ל – 279 ₪, 90 מ"ל- 389 ₪

 

 

הצלחתם לנחש איזה בושם ישתתף בפעילות הקרובה? מוזמנים לכתוב לי זאת בתגובות כאן או בדף הפייסבוק ועל הדרך גם לשתף אותי בדעתכם על הבשמים שבפוסט.

אל תשכחו לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לקבל עדכון כשהפעילות תעלה.

 

 

עדכוני בישום נוספים:

  • במהלך הבלאק פרידיי תוכלו למצוא מבחר רחב של הנחות שוות על בשמים וכמובן גם איפור וטיפוח באתרים: סופר פארם, אפריל וגילטי. חלקם כבר התחילו עם כל ההנחות אז שווה לקפוץ לשם ולהציץ.
  • מותג בשמי הנישה היוקרתי By Kilian נחת בג'יימס ריצרדסון דיוטי פרי ומציע לקהל הנוסעים מבחר של כשמונה בשמים, רובם בסט סלרים של המותג.
  • בהמשך לניחוח המעולה קריד אוונטוס שסקרתי כאן, הגיעה לדיוטי פרי גרסה חדשה ומהממת של הבושם בשם אוונטוס קולון (בקבוק אפור), ניסיתי והתאהבתי.
  • היוטיוברית המובילה והמאפרת יאנה פרוביז השיקה בושם נישה חדש, אוריינטלי וחושני בשם Monoï Blanc (פרטים בסרטון). את הבושם תוכלו לרכוש באתר גילטי וגם ליהנות מההטבות המתחלפות.

 

עד כאן להפעם. מקווה שמצאתם את הפוסט מועיל ואם כן אתם מוזמנים לשתף אותו עם חבריכם באמצעות כפתורי השיתוף למטה. יש עוד המון סקירות של בשמים בבלוג בקישור הזה, מוזמנים להיעזר בהם ולכתוב לי בתגובות כאן או בפרסום בפייסבוק אם יש בשמים מסוימים שתרצו שאסקור כאן. 

 

המשך סתיו נעים! ♥

 

אני גם בפייסבוק ובאינסטגרם, בואו להגיד שלום, לשאול שאלות ולהתעדכן בכל ההשקות החדשות ראשונות באמצעות הסטוריז.

עקבו אחרי הבלוג באמצעות המייל

*ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת

 

 

*הבשמים שבחרתי לפוסט התקבלו מהחברות

שתפו את הפוסט:

תגובות, שאלות והתייעצויות